Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Ipad er så dyrt så det gidder vi ikke kjøpe så valget står mellom Kurio og Samsung tab. Vi heller en del mot taben for da kan vi bruke den også, men Kurio er vel litt mer barnevennlig? Barnet elsker slike puslespill osv. som vi har lastet ned på telefonene våre og vi skal snart på en 5 timers flytur så da er det greit å ha litt filmer og spill til henne Anonymous poster hash: ddc5c...605
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Vi kjøpte kurio, angret med engang... Så kjøpte ipad. Så gå for samsung Anonymous poster hash: f7288...4b4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Samsung tab. Vi har det til vår femåring og vi er veldig fornøyd. Jeg har hørt mye negativt om Kurio. Anonymous poster hash: 77723...e85
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Hmm ... Ja, da blir det Samsung Da blir det en fornøyd jente i hus idag Anonymous poster hash: ddc5c...605
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Enig med de andre. Ikke velg kurio, har hørt bare negativt om den. Til en 3åring er den sikkert grei nok, men ungene vokser og det kan være greit å ikke bytte de ut i hytt og pine Har selv iPad til store og små, og vi er veldig fornøyde!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Så på Expert nå at en Ipad mini kosta 1890 så da kjøper jeg den istedet. Litt mer barnevennlig med bare en knapp og litt fler apper til barn Anonymous poster hash: ddc5c...605
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Enig med de andre. Ikke velg kurio, har hørt bare negativt om den. Til en 3åring er den sikkert grei nok, men ungene vokser og det kan være greit å ikke bytte de ut i hytt og pine Har selv iPad til store og små, og vi er veldig fornøyde! Den var ikke grei til en 3 åring heller hun skulle bare bruke ipaden, derfor vi kjøpte ipad til henne. Anonymous poster hash: f7288...4b4
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Enig med de andre. Ikke velg kurio, har hørt bare negativt om den. Til en 3åring er den sikkert grei nok, men ungene vokser og det kan være greit å ikke bytte de ut i hytt og pine Har selv iPad til store og små, og vi er veldig fornøyde! Den var ikke grei til en 3 åring heller hun skulle bare bruke ipaden, derfor vi kjøpte ipad til henne. Anonymous poster hash: f7288...4b4 Hehe, okey Har hørt den er svært tung å bruke ja
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Enig med de andre. Ikke velg kurio, har hørt bare negativt om den. Til en 3åring er den sikkert grei nok, men ungene vokser og det kan være greit å ikke bytte de ut i hytt og pine Har selv iPad til store og små, og vi er veldig fornøyde! Den var ikke grei til en 3 åring heller hun skulle bare bruke ipaden, derfor vi kjøpte ipad til henne.Anonymous poster hash: f7288...4b4 Hehe, okey Har hørt den er svært tung å bruke ja Hehe, ja, det kan du trygt si virket så greit siden det var foreldre kontroll osv på den, men neida... Ikke får man lastet ned det man vil heller Anonymous poster hash: f7288...4b4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Kurioen er grusom ja, og dyr i forhold til hva du får. Sønnen min bruker aldri sin. Ipad 2 hadde de til 1890 på Lefdal sist jeg var der. Til barn er jo den super. Anonymous poster hash: 25f3a...d14
Plutselig_gravid Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Bare jeg som er strålende fornøyd med kurioen? 4 åringen min er veldig fornøyd. Og jeg digger foreldrekontrollen på den. Jeg bor med en datanerd så han ordnet det sånn at den er koplet opp mot google play butikken i stedet for kuriobutikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå