Monajenten Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Naboen som bor over veien for oss (kjenner de ikke) har et fantastisk maleri på veggen. Jeg ser det bare når det er mørkt om kvelden, da lyser det opp for det er såpass stort at det er umulig å legge merke til det. Jeg syns det er så nydelig at jeg vurderer å ringe på for å spørre hvor det er fra Er jeg gal eller frekk da?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Noen vil kanskje oppfatte det som frekt, men jeg hadde i hvert fall ikke blitt sur for det. Anonymous poster hash: 60573...18e
Jenny251210 Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg synes ikke det er frekt, hadde blitt glad jeg
Verpus Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde bare vært bekymret for hvor mye naboene egentlig ser på.. Bortsett fra det hadde jeg nok ikke reagert så veldig.
Monajenten Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg hadde bare vært bekymret for hvor mye naboene egentlig ser på.. Bortsett fra det hadde jeg nok ikke reagert så veldig.De bor på et høydedrag uten gardiner, så at hele stuen lyser opp når det er mørkt ute, regner jeg egentlig med at de er klar over siden man kjører rett forbi huset på nedsiden Men vet ikke om jeg tør altså. Endret 28. mars 2014 av Monajenten
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 åh jeg hadde blitt kjempeglad om min nabo hadde ringt på hos meg og spurt om noe lignende :-) Anonymous poster hash: 6cbb6...1a8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 jeg hadde sendt sms så feig er jeg Anonymous poster hash: c9187...1ff
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde syntes det var kreepy, en ting er at man vet at folk kan se inn, men det er likevel noe helt annet at noen har brukt den anledningen til å kikke nok til å studere hva som er på veggene! Ikke se bort fra at det dukker opp noen gardiner etterpå... Anonymous poster hash: b346f...e4a
Monajenten Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde syntes det var kreepy, en ting er at man vet at folk kan se inn, men det er likevel noe helt annet at noen har brukt den anledningen til å kikke nok til å studere hva som er på veggene! Ikke se bort fra at det dukker opp noen gardiner etterpå... Anonymous poster hash: b346f...e4a Jeg har ikke studert altså, det henger helt med vinduet. Men jeg skjønner hva du mener Takk for tilbakemelding!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Je hadde sett på det som en fin anledning til å bli kjent med naboene:) Anonymous poster hash: 245bd...7a0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde glatt gått og spurt. Si det som det er - når det er mørkt ute så er det umulig å ikke se det opplyste bildet rett ved vinduet, og du synes det ser så utrolig flott ut at du lurer på hvor det er fra. Men gjør det nå mens kveldene fremdeles er mørke - ikke vent til de lyse sommerkveldene Om ikke annet så er det jo en ypperlig anledning til å bli kjent med naboene Får du se bildet så kan du jo be naboene over til deg på kaffe en annen dag. Anonymous poster hash: 76de5...9a6
RookieBlue Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Vi bor sånn til, med store vinduer, at om ikke vi har lamellene trukket for, så ser folk rett inn i stua. Jeg ville ikke synes det var creepy om noen da spurte meg hvor det maleriet jeg har på veggen er fra, for jeg er jo fullt klar over at stueveggen (og vi som bor her) er "på utstilling" på mørke kvelder, når vi har på lys inne. Men som en sier over her...ikke vent til de lyse sommerkveldene med å spørre! Ville blitt litt mer uroet av om folk hadde spurt hva vi pleier å spise på lørdagskvelden, fordi det ser så godt ut....da skulle de stått ekkelt nærme (typ inni hagen vår, og glodd inn), for å se sånne detaljer... Et maleri...neh...hadde ikke blitt så innmari skremt eller sjokkert...
Gjest MMJ Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Tja... tror jeg "tilfeldig" hadde tatt en prat ved postkassa, og bare liksom "nevnt" det Ikke frekt, om de ikke har gardiner o.l så blir det jo glant!
MissMagica Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Nei, det er ikke frekt synes jeg. Kunne gjort det samme selv
Monajenten Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2014 Takk for svar alle sammen, får se om jeg tør
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 De vet helt sikkert hva som vises fra veien Hadde bare vært smigrende om noen hadde ringt på hos meg og spurt. Jeg har til og med hatt egne bilder utstilt i vinduet for at de skulle vises ....ingen ringte på... Hahaha! Anonymous poster hash: 4feb6...5f4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 De vet helt sikkert hva som vises fra veien Hadde bare vært smigrende om noen hadde ringt på hos meg og spurt. Jeg har til og med hatt egne bilder utstilt i vinduet for at de skulle vises ....ingen ringte på... Hahaha! Anonymous poster hash: 4feb6...5f4 Utstilt slik at de vistes fra vinduet mente jeg Anonymous poster hash: 4feb6...5f4
amandine Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Akkurat det skjedde her hos meg. Det ringte på døren og en hyggelig jente sto utenfor og fortalte at hun syntes lampen vi hadde over spisestuebordet var så fin, hun lurte på hvor den var kjøpt. Vi bor sånn til at det er umulig å ikke se den når du kommer forbi, og det vet vi jo! Ikke noe problem i det hele tatt om det er noe som er synlig rett fra veien. Bare hyggelig! Hadde vært verre og annerledes om noen hadde ringt på og kommentert bilder i stuen hos meg, for de er ikke synlige med mindre man står inne i hagen bak huset... Har også hatt folk som har ringt på og kommentert inngangsdøren vår, og det også er da bare hyggelig! Så lenge man ikke akkurat har sneket rundt, og så lenge man har noe positivt å si er du hjertelig velkommen! Endret 28. mars 2014 av amandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå