Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Min ene kollega har slagt opp nesten hele jobben sin, hun fortsetter frem til sommeren, deretter bare i 10 %. Det betyr at hennes prosjekt som hun er leder for og som skal være klart til et stort og viktig internasjonalt møte i desember må overtas nesten helt av noen andre. Hun har bedt meg overta det, og nå ringte min sjef meg nettopp for å forsikre seg om at det er greit for meg. Det er det. Han var bekymret for prosjektet, for det er utrolig vikoig at det kommer i havn, så han ville være helt sikker på at jeg faktisk har sagt meg villig til å påta meg ansvaret. Men rett etter at jeg hadde lagt på røret fikk jeg vite om en ledig stilling et annet sted. Et sted der jeg har jobbet tidligere, for mange år siden, og som jeg noen ganger har angret på at jeg forlot (selv om dette blir i en helt annen avdeling). Jeg har utrolig lyst til å søke, selv om det innebærer flyttong, til og med. Egentlig vil jeg helst fullføre dette prosjektet, for det er utrolig gøy, og ganske meriterende, og så evt. begynne i en annen jobb etter nyttår. Men jeg føler meg jo også veldig feig som søker denne ojbben, når jeg for bare noen minutter siden forsikret min belymrede sjef om at alt var trygt plassert i mine hender, og dette kommer til å bli et vellykket prosjekt.... Hva tenker dere? Hvor feig og illojalt er dette? (Sjefen skal forresten også slutte til sommeren, men han har jobbet som sjef her nesten hele livet, så det kan man jo forstå. ). Anonymous poster hash: ad299...fc0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Hvis jeg var deg så ville jeg ha søkt på den stillingen, så får du heller vurderer situasjonen etter hvert dersom du får jobbtilbudet Anonymous poster hash: f6221...376
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Du trenger ikke tiltre før du er ferdig med prosjektet. Anonymous poster hash: a0014...b5a
Espoir Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Hm, ja jeg får vel kanskje søke. Mne dersom jeg skulle få tilbud om stillingen er det jo en stor sjanse for at de ikke vil vente til desember/etter nyttår - og da vil jeg måtte forlate skuta før prosjektet er i havn.
Espoir Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Hm, ja jeg får vel kanskje søke. Mne dersom jeg skulle få tilbud om stillingen er det jo en stor sjanse for at de ikke vil vente til desember/etter nyttår - og da vil jeg måtte forlate skuta før prosjektet er i havn. uups, der glemte jeg anonym-knappen. Men det er sikkert ikke så farlig, tipper ingen av de involverte titter på disse sidene her, eller klarer å utlede min identitet ut fra nicket :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Hm, ja jeg får vel kanskje søke. Mne dersom jeg skulle få tilbud om stillingen er det jo en stor sjanse for at de ikke vil vente til desember/etter nyttår - og da vil jeg måtte forlate skuta før prosjektet er i havn. uups, der glemte jeg anonym-knappen. Men det er sikkert ikke så farlig, tipper ingen av de involverte titter på disse sidene her, eller klarer å utlede min identitet ut fra nicket :-) Jeg vil folk for vel til å gjøre slikt, men for å være sikker kan du ikke be moderdator om hjelp til å slette tråden? Lykke til Anonymous poster hash: 7ba1c...50d
Espoir Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Hm, ja jeg får vel kanskje søke. Mne dersom jeg skulle få tilbud om stillingen er det jo en stor sjanse for at de ikke vil vente til desember/etter nyttår - og da vil jeg måtte forlate skuta før prosjektet er i havn. uups, der glemte jeg anonym-knappen. Men det er sikkert ikke så farlig, tipper ingen av de involverte titter på disse sidene her, eller klarer å utlede min identitet ut fra nicket :-) Jeg vil folk for vel til å gjøre slikt, men for å være sikker kan du ikke be moderdator om hjelp til å slette tråden? Lykke til Anonymous poster hash: 7ba1c...50d Neida, det er så å si null sjanse fpr at noen kan koble dette til meg og min arbeidsplass, så det blir sikkert ikke nødvendig :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Du trenger ikke tiltre stillingen før du har fått den ihvertfall. Typisk damer å lage seg problemer! Anonymous poster hash: df199...fa9
Espoir Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Du trenger ikke tiltre stillingen før du har fått den ihvertfall. Typisk damer å lage seg problemer! Anonymous poster hash: df199...fa9 Ja, du har sikkert rett. Disse tankene hadde vel aldri så mye som streifet en mann i samme situasjon...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Du trenger ikke tiltre stillingen før du har fått den ihvertfall. Typisk damer å lage seg problemer! Anonymous poster hash: df199...fa9 Ja, du har sikkert rett. Disse tankene hadde vel aldri så mye som streifet en mann i samme situasjon... Den var god Anonymous poster hash: 7ba1c...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå