Gå til innhold

Beste bind


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, blør som en foss. Får man kjøpt sånne bleier man bruker etter fødselen?

Har prøvd Always nattbind, de er noe dritt. Hallo, så små?.. Blør gjennom..

Libresse og, de er bedre, men ikke optimale. Tamponger kan jeg bare glemme, med mindre jeg kombinerer det med bind.

 

Finnes det noen "superbind" for skikkelig regnværsdager? Tar blodfortynnende. Derfor blør jeg noe så veldig....

 

Anonymous poster hash: b857b...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tena er tingen når ein blør kraftig. Finst til alle behov nesten.

Skrevet

Tena, ok :) kan jo se etter den, selger de tena på vanlige matbutikker?

 

Anonymous poster hash: b857b...4cc

Skrevet (endret)

Dei har eit lite utvalg tena på butikken, skulle vere mulig å finne for kraftig blødning der (brukte nokre som var ganske lik gode gamle saba, men med større kapasitet etter fødsel, lurer på om dei heitte tena normal). På apoteket har dei alt frå litt tjukke truseinnlegg til voksenbleier.

Endret av ★
Skrevet

Åå, takk :) nå ble jeg glad.

 

Anonymous poster hash: b857b...4cc

Skrevet

Jeg kjøpte inn masse tena mtp renselsen. Men så fikk jeg fotballfrue-renselse denne gangen. ;) De er i alle fall mye bedre enn vanlige bind. Kjøpte mine på apotek, men er ganske sikker på at de kan bestilles over nettet også. :)

Skrevet

Jeg kjøpte inn masse tena mtp renselsen. Men så fikk jeg fotballfrue-renselse denne gangen. ;) De er i alle fall mye bedre enn vanlige bind. Kjøpte mine på apotek, men er ganske sikker på at de kan bestilles over nettet også. :)

Etter første fødsel var eg over på truseinnlegg då eg reiste heim. Denne gongen rann det sårvæske i strie straumar i tillegg til kraftige blødningar :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...