Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Får alltid rie-lignende smerter i magen når jeg får omgangssyken. Hvorfor det? Det knyter seg i magen, og kommer takvis i flere timer... Anonymous poster hash: f95a6...481
Flutterby Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Det er nok magen som kramper seg etter belastningen over å kaste opp/ ha diare i mange timer. Det er å vanlig å være støl i magen etterpå
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Luftkramper/smerter er ikke uvanlig ved omgangssyke. Kan mine om riesmerter Anonymous poster hash: a0164...896
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Da er det iallefall det jeg har!! Har hatt det i hele dag og er helt utslitt... Fødsel nr 4 dette!! :-( Anonymous poster hash: f95a6...481
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ble akutt matforgiftet en gang, og de smertene var verre enn fødselen. Jeg klarte ikke å gå eller stå, jeg vred meg rundt kanten på senga i smerte og det var altså så jævlig vondt. Mye vondere enn rier! Så ja, det er tydeligvis mulig. Jeg ble forresten matforgiftet av smågodt kjøpt i Sverige. Aldri mer svenske-smågodt, for å si det sånn. Anonymous poster hash: f1dad...811
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Slengte meg over kjøkkenbenken å holdt meg fast mens jeg vrælte... Så ja, skulle tro det er fødsel på gang! 5 stk i hus, 3 syke.. Ingen med slike magesmerter! Men jeg får alltid slik, oppkast og andre veien skal jeg tåle, men disse smertene dreper meg snart.... :-( Anonymous poster hash: f95a6...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå