Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Føler virkelig med de de som har problemer med og få barn! Var sårt og høre på paret på God morgen Norge nå, som hadde innsett at de ikke kunne få :-( vi har kun prøvd i et par mnd nå, men tankene har allerede sneket seg på de gangene testene har vært negativ, selv om jeg vet at det er normalt at det kan ta noen mnd! Selv om at vi er ferske prøvere så er det likevel en enorm psykisk påkjenning og gå og håpe og kjenne etter om man kan være gravid! Så all kredd til dere som har prøvd lenge!!! Anonymous poster hash: 13086...bce
Mia_73 Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Har en vennine som ikke hadde eggløsning, PCO eller noe het det. Ikke var hun overvektig eller noe, så det tok 2 år før de i det helle tatt ble utredet. Mannens svømmere var ikke mye å skryte av heller. Så de måtte forsøke IVF og det unner jeg ingen. Slitsomt, smertefullt, veldig belastende fysisk og psykisk. De var heldige da og fikk barn men ikke alle er heldige til tross for mye hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Ja det er vondt. Jeg sliter selv med å bære frem barn. Det værste med å ikke lykkes er alle spørsmål som "skal dere ikke ha barn snar? Dere må sette i gang før det blir for sent" det ER jo hyggelig ment sikkert men så vondt når du aborterte for en uke siden. Folk burde holde seg for god til å spørre om slikt. Anonymous poster hash: 41f8e...489
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Her prøvde vi i 4 1/2 år. Var gjennom prøverørsmetoden. Rett før siste forsøk prøvde vi ett kjerringråd her inne. Ikke de med hostesaft og grapefruktjuice og alle vitaminer og piller. Har prøvd over 5 år på søsken. Men vi er heldig, vi har ett : ) Anonymous poster hash: 97977...066
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Huff, ja jeg kjenner på følelsen. Dessverre er det slik at enkelte tar det for gitt at man skal få barn, og tenker ikke over hvor utrolig sårt det er kan være når det nevnes! Meg og mannen har også begynt og kjenne på presset selv om at vi er ferske prøvere, for tenk hvis ikke det går da! Vi er begge 30, gift, hus og alt det der, så folk rundt oss går jo og venter og spør..."alt til sin tid"" svarer jeg da! Men det hadde nok vært utrolig sårt hvis vi hadde vært prøvere lenge :-( mamma mistet 9 ganger når de ville ha nr 2, jeg var mirakeltet som holdt meg fast sier de ;-) har tatt denne problematikken opp med legen min, men hun beroliger meg med at dette ikke trenger og være arvelig, så håper virkelig at det er tilfelle!!! Anonymous poster hash: 13086...bce
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Vi har tre barn, men tok 12 år før første kom. Prøvde fra jeg var 21 år. Fikk tvillinger etterpå med prøverør. Jeg har diagnosen tidlig overgangsalder. Anonymous poster hash: 055b6...eb2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Vi har tre barn, men tok 12 år før første kom. Prøvde fra jeg var 21 år.Fikk tvillinger etterpå med prøverør.Jeg har diagnosen tidlig overgangsalder. Anonymous poster hash: 055b6...eb2 Oi, 12 år, bøyer meg i støvet!!! Så herlig at dere ble velsignet til slutt :-) Anonymous poster hash: 13086...bce
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Man kan ikke få alt her i verden. Barnløse syter irriterende mye Anonymous poster hash: 42aa5...437
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Man kan ikke få alt her i verden. Barnløse syter irriterende mye Anonymous poster hash: 42aa5...437 Har du barn selv, så syntes jeg at du kan holde godt kjeft og vise litt medfølelse! Hvis ikke du har barn og har planer om det en gang i framtiden, så håper jeg (selv om at det er stygt og si det) at du selv vil få problemer! Så kan du sitte der med skjegget i postkassen! Anonymous poster hash: 13086...bce
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Man kan ikke få alt her i verden. Barnløse syter irriterende mye Anonymous poster hash: 42aa5...437 Så slem du er. Du vet ikke mye hva du snakker om. Å være barnløs og virkelig ønske seg et barn er fryktelig vondt. Du er vel en av dem som blir gravid bare en mann ser på deg. Anonymous poster hash: 326cf...617
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Man kan ikke få alt her i verden. Barnløse syter irriterende myeAnonymous poster hash: 42aa5...437 Så slem du er. Du vet ikke mye hva du snakker om. Å være barnløs og virkelig ønske seg et barn er fryktelig vondt. Du er vel en av dem som blir gravid bare en mann ser på deg. Anonymous poster hash: 326cf...617 Og som da jubler når barnetrygden kommer på konto!!! Anonymous poster hash: 13086...bce
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Kjenner følelsen av det veldig godt .Er veldig vondt og vanskelig. Var ufrivillig barnløs i 9 år før jeg plutselig ble gravid. Da hadde vi vært gjennom hormonkurer, og flere prøverørforsøk.Hadde også mistet et par ganger. Og plutselig rett etter at førstemann kom ble jeg gravid igjen. Så nå har vi to barn. Anonymous poster hash: ee9c4...a90
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Man kan ikke få alt her i verden. Barnløse syter irriterende mye Anonymous poster hash: 42aa5...437 Du vet virkelig ikke hva du snakker om. og du er nok også en av de som spør andre om det ikke er på tide at de snart får barn. Når de har vært sammen i mange år og du egentlig burde skjønt at de mest sansynelig sliter med å få barn. Når det kommer til ufrivilig barnløshet er en del folk veldig tankeløse. Hadde du selv vært i den situasjonen så hadde du nok tenkt helt andeledes på det. Anonymous poster hash: ee9c4...a90
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Noen som vet om/når det går i reprise? Anonymous poster hash: b6065...b46
Shamy Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Noen som vet om/når det går i reprise? Anonymous poster hash: b6065...b46 [/quote Følger denne 😊
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Jeg så ikke dette programmet, men vet hvor vondt dette er og hvor sårbar man føler seg når man ikke blir gravid. Vi var heldige og ble velsignet med et perfekt barn ved hjelp av sæddonor en veldig tøff prosess, men absolutt verdt det! Anonymous poster hash: 005f1...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå