Bustetroll Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg begynte på denne i fjor, men måtte gi meg halvveis pga et ødelagt bein. Har en hofte som er skrudd sammen som har begynt å gjøre vondt de siste årene.. Fant da ut at spesielt utfall, gjorde at jeg fikk vondt i en uke etterpå. Skal til spesialist i Mai og finne ut mer, så gjør noe med det, altså.Men det jeg lurer på. Jeg orker ikke bla meg gjennom x antall sider i den tråden, men jeg har skjønt at dere bytter på forskjellige treningsprogrammer? Hvilke andre programmer en 30 day shred er det dere driver med? Trenger tips!
MissMagica Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Lurer på det samme selv. Hadde jo også vært litt morsomt og få vite litt om resultatene også! Den andre tråden er jo som du sier uendelig lang og rotete...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker flere av hennes dvd-er: banish fat boost metabolism og no more trouble zones er 2 av favorittene for tiden, men venter på killer abs og killer buns and thighs som jeg nå har bestilt. Jeg har gått inn 15 cm rundt livet nå, og kan nå gå med lave bukser uten at magen henger på utsiden. Jeg elsker Jillian Michaels når treningen er ferdig Anonymous poster hash: d37a9...74b
Bustetroll Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2014 Ååå så gøy da! Flink du er! Det krever jo mye motivasjon og styrke! Hvilken er best for å ha.ned noen cm på en mnd?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker flere av hennes dvd-er: banish fat boost metabolism og no more trouble zones er 2 av favorittene for tiden, men venter på killer abs og killer buns and thighs som jeg nå har bestilt. Jeg har gått inn 15 cm rundt livet nå, og kan nå gå med lave bukser uten at magen henger på utsiden.Jeg elsker Jillian Michaels når treningen er ferdig Anonymous poster hash: d37a9...74b Ojjj så bra!!! Har du gått ned mange kilo også? Endret kosthold?? Du har vært kjempe flink!! Anonymous poster hash: 0566b...19b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker flere av hennes dvd-er: banish fat boost metabolism og no more trouble zones er 2 av favorittene for tiden, men venter på killer abs og killer buns and thighs som jeg nå har bestilt. Jeg har gått inn 15 cm rundt livet nå, og kan nå gå med lave bukser uten at magen henger på utsiden.Jeg elsker Jillian Michaels når treningen er ferdig Anonymous poster hash: d37a9...74b Ojjj så bra!!! Har du gått ned mange kilo også? Endret kosthold?? Du har vært kjempe flink!! Anonymous poster hash: 0566b...19b Siden Januar har jeg gått ned ca. 13 kg Jeg har Lifesum appen slik at jeg passer på hvor mye kalorier jeg får i meg, men jeg kan godt spise 2600 kalorier en dag, for så ligge på 600 den neste, men på denne måten blir ikke kroppen vandt til lite kalorier og trenger gå i sparemodus. Anonymous poster hash: d37a9...74b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Ååå så gøy da! Flink du er! Det krever jo mye motivasjon og styrke! Hvilken er best for å ha.ned noen cm på en mnd? Jeg vil anbefale begge 2 annenhver dag, for no more trouble zones er mer styrke som toner musklene (her trenger du vekter), og på banish fat boost metabolism bruker en kun egen kroppsvekt og er mer kondisjon. Begge to ligger på youtube, så prøv dem ut Anonymous poster hash: d37a9...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå