Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over mld på mobilen.

Hete sexmld mellom han og en kollega,også bilder og hva de vil gjøre med hverandre.

Ut fra det jeg så ser det ikke ut som de har tatt dette fullt ut ennå.

Jeg synes dette er verre enn et ons, eller overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: b2357...105
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er langt over grensen, ja.

Anonymous poster hash: 8a886...47e

Skrevet

Han skrev at han ikke ville være slem med meg, men ikke kunne motstå henne.

Samtidig at det var usikkert mellom oss?

Han vet ikke at jeg vet ennå

Skrevet

Dæven, jeg hadde konfrontert han. Eller vent!
Jeg hadde pakka en bag med klær og toalettsaker til han, SÅ hadde jeg konfrontert han og helt til slutt henta baggen, parkert den foran beina hans og sagt at han kan ta seg en tur et par dager og tenke over hva han vil.

Risikoen er at han ikke kommer tilbake (well, well, hans tap uansett, den utro drittsekken)
Kommer han tilbake igjen vil jeg tru han har skjerpa seg.

Har det ikke skjedd noe fysisk mellom dem, så kunne hvertfall jeg tilgitt, men da skal jeg være sikker på at han er helt ferdig med det der tullet! Helt uakseptabel oppførsel.

Skrevet

Kan jeg be han skifte jobb?

Takker for svar.

Skrevet

Spesielt at de kjenner hverandre.. Spesielt at de sender bilder.. Hm.......

Anonymous poster hash: befd9...84e
Skrevet

Takker for svar.

Jeg var betatt av en på jobben.. Skrev noen mld men ikke sexmld eller noe sånt, det var ikke i nærheten av det der.

Mannen ble selvfølgelig veldig såret, og ba meg bytte jobb. Det hadde jeg full forståelse for selv om det selvsagt var kjipt for meg i forhold til å lete etter ny.

I ditt tilfelle hadde jeg krevd bytting av jobb om jeg hadde valgt å tilgi. Syns det der var langt over grensen.

Anonymous poster hash: 1060f...3e6

Skrevet

Fikk litt sjokk. Huff ei venninne av meg opplevde noe lignende for ikke lenge siden.

Hun kastet han på dør, men de har ikke to små sammen da.

Skrevet

Ja dette er utroskap.

Anonymous poster hash: 51a49...3f3
Skrevet

Takker for svar.

Det mener jeg er en selvfølge at han gjør om han er så heldig å få beholde deg

Skrevet (endret)

Det er langt over grensen for min del og jeg ville ansett det som en form for utroskap. Jeg tror nok ikke jeg hadde kastet mannen min på dør i første omgang, men jeg hadde krevd at vi satt oss ned å snakket sammen om årsak, løsning og hvordan man kan hindre at slik skjer i fremtiden. 

Han måtte lagt seg paddeflat og ha et ønske om å "redde" forholdet. Han måtte selvfølgelig også sett alvorligheten i det han hadde gjort. 

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Utroskap, i mine øyne. Stakkars, må ha vært ekkelt å finne :(

Skrevet

Jeg opplevde det du skriver der i sommer...

Og jeg følte det som om han hadde ett forhold på si! Spiller ingen rolle for meg om han utførte handlingene eller ikke. I mine øyne ER det 100 ganger verre enn ons!

Jeg kastet ham ut, men med to barn (en nyfødt) så gikk jeg med på terapi.

Vi finner ut av det og han angrer enormt.

Jeg hadde krevd at han byttet jobb ja! Og han må faen meg jobbe for tillitten din fremøver! Satans idioter!!! Fikk helt vondt inni meg på dine vegner nå!

Anonymous poster hash: b9f73...bca

Skrevet

Takker for svar.

Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer. Det er helt på sin plass å ta det opp med han. Ikke nødvendigvis en selvfølge at han skal kastes ut, men dette skal ikke foregå i et forhold.

Anonymous poster hash: bf211...4ac

Skrevet

Kjenner at sinnet koker på dine vegene! Gu kor sårende, selv om det ikke er fysisk utroskap (enda)!

Ingen mann som elsker kvinnen sin, hadde holdt på på den måten! Hadde ikke klart og stole på mannen et sekund, det hadde ødelagt meg totalt, hadde gått på dagen!!!

Anonymous poster hash: a1df1...bb1

Skrevet

Vel, det kommer jo an på premissene for deres forhold, "reglene" dere har satt og hva dere har blitt enige om er greit og ikke.

Hvis dere har blitt enige om at slikt ikke er greit, eller du har signalisert at slik oppførsel ikke er ok, så er det ikke det. Da bryter han et løfte han har gitt deg, og tråkker over grensene i deres forhold. Da har han ingen respekt for deg, og for det dere har sammen.

Her hadde det ikke vært regnet som direkte utroskap, og det ville kunne tilgis dersom det stanset umiddelbart og mannen la seg helt flat, viste anger og aldri gjorde det igjen. Men det er likevel langt over grensen for hva jeg/vi synes er ok og har blitt enige om, så det ville vært et alvorlig tillitsbrudd og skapt vanskeligheter i forholdet. Mannen min skulle ha fått jobbet ræva av seg for å overbevise meg om at han var noe å samle på etter noe slikt.

Skrevet

Litt dumt at han må stå igjen arbeidsledig, jeg hadde krevd at hun byttet jobb

Anonymous poster hash: 77425...a8a

Skrevet

Stygg oppførsel, ja, men ikke utroskap i min verden.

Anonymous poster hash: 65e6e...e34
Skrevet

Det er absolutt utroskap. Og han må konfronteres med det.

Skrevet

Dette er utroskap. Ta han for deg og pakk en koffert til han.

Om du etter hvert velger å tilgi han så burde han finne seg en ny jobb ja .

Skrevet

Om ikke det akkurat er fysisk utroskap nå, så kan det virke som at det blir det ganske snart. Langt over grensen dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...