Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hei,er noen dager over termin så føder vel snart mitt første barn:) Mine foreldre ble skilt da jeg var to år så har en stefar som har stilt opp for meg i alle år som en kjempe flott pappa.Denne uka har han ventet veldig på å bli bestefar og ringt og smset flere dager for å spørre om hvordan det går.Min biologiske far har skuffet meg mange ganger i hele min barndom ved å prioritere jobb,kjærester og lign...De siste årene har vi møttes et par tre ganger i året for å holde kontakten.I fjor unngikk han å treffe meg på bursdagen min for å slippe unna å gi meg gave.I år ble jeg 30 år og alle i min familie og samboers familie ringte meg med gratulasjoner.Faren min skrev en setning på Facebook ,men ringte ikke.Min samboer ville gi han en ny sjanse så han inviterte med min far med dame på bursdags middag.Jeg fikk ikke noen klem når han så meg og ingen presang eller noe kort.Vi betalte 2000 for oss 4,siden faren min unngikk regningen,eller å være med å dele den (han er gjeldsfri på eiendom til 4mill,tjener 1 mill i året og skryter av at han sitter godt i det) Min samboer ble forbannet da jeg fikk 1000kr inn på konto en halv uke senere som bursdagsgave...Det dekket akkurat det de to hadde spist for. Nå lurer vi på hva vi skal gjøre ang barnet vårt som kommer,skal vi kutte han ut så barnet vårt slipper å oppleve skuffelser fra han?Skal vi si at han blir bestefar når ungen er født eller la han lese det på Facebook senere? Anonymous poster hash: cc23f...d21
Gjest lillehi Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Kjære deg😃 jeg tror jeg ville ha gitt beskjed om at barnet var født, og så la det være opp til han. Ikke ta noe mer kontakt utover det. Siden du har en stefar som vil fungere som bestefar, så vil jo barnet ha han. Det er din far som vil tape på det i lengden, så prøv å ikke ha for store forventninger, så slipper du å bli skuffet. Lykke til, både med fødsel og din far😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå