Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 ......legge meg. Skal først pusse tenna , tisse, vaske henda, slå av tv'n og slukke lyset da. Natta Anonymous poster hash: 9b0ef...b0a
BareMas Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Du er flink da! Hva med å låse døra i samme slengen?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Hahahha precious! Minner meg om en del oppdateringer på FB Anonymous poster hash: b0a73...9b3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Fjerne sminken? 💄👼 Anonymous poster hash: 1e3ba...e82
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Skal du ikke bærsje? Anonymous poster hash: 27f51...3fa
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg må holde meg våken til midnatt så jeg får vite det sjokkerende som skal ut til folket på fredag Anonymous poster hash: 94da3...e1c
soleia Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Jeg må holde meg våken til midnatt så jeg får vite det sjokkerende som skal ut til folket på fredag Anonymous poster hash: 94da3...e1c Nei, vi kan ikkje legge oss no, vi får halde ut 20 min til. Så får vi håpe at ikkje sjokket tek frå oss nattesøvnen!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Jeg må holde meg våken til midnatt så jeg får vite det sjokkerende som skal ut til folket på fredag Anonymous poster hash: 94da3...e1c Hvem,hva,hvor,når? Nysgjerrig!!! Anonymous poster hash: 3fef5...8e0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Hva er å bærsje ? Anonymous poster hash: 5245b...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå