Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg leser bloggen til fotballfruen fordi jeg er et nysgjerrig nek Og idag har hun skrevet at hun endelig har bestemt seg for en joggevogn, nemlig MB. Og så skriver hun at hun får se om det ikke blir en slik snart. Hvorfor ikke bare gå ut og kjøpe hvis man har bestemt seg.... Tror dere hun skriver dette og da håper at hun skal få tilsendt en gratisvogn slik at hun slipper å kjøpe en selv? Anonymous poster hash: 7b6d1...348
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Kanskje. Eller så vil hun kanskje ha lesernes mening om den type vogn? Spør hun om det? Gidder ikke lese bloggen... Anonymous poster hash: d519b...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå