Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ete halve posen med ostepop (som mannen sikkert trudde vi skulle kose oss med i morgon).

Skal eg ete resten og satse på at han har gløymt at den eksisterte eller skal eg la halvparten ligge igjen (og rope om min lave viljestyrke)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp ete 90% av ostepopen, kasta resten då 10% berre er å terge eit menneske. Føler at eg delvis gjorde opp for feilen med det..

Skrevet

Haha. Så då kan eg forsvare at eg åt opp resten fordi det elles berre ville vere til ergrelse.... Som du seier feilen er jo alt gjort uansett. Kanskje eg kan snike meg ut og kjøpe ein ny pose i morgon.

Skrevet

Spis hele og lat som dere aldri har kjøpt noe ostepop. Hvis han hisser seg opp så fortell ham at hysteriske penisfolk er lite tiltrekkende, men at du kan tenke deg å snaske litt på ostepopen hans om han bare roer seg. Problem løst.

Skrevet

Kjøp ny og smugle tilbake til skapet. Då kan du med god samvet ete halve ilag med mannen og du har fått 1,5 pose å kose deg med. Og når ingen ser deg teller ikkje kalloriane, så eigentleg har du då berre spist 0,5 pose. So då kan du ver stolt :-D

Skrevet (endret)

For på butikken for å kjøpe inn att ostepop i dag, kom heim utan. Kom til at mannen ikkje har godt av det.

Endret av ★
Skrevet (endret)

Spis hele og lat som dere aldri har kjøpt noe ostepop. Hvis han hisser seg opp så fortell ham at hysteriske penisfolk er lite tiltrekkende, men at du kan tenke deg å snaske litt på ostepopen hans om han bare roer seg. Problem løst.

Haha.....dagens.. Ungene lurer fælt må hva mora skratter av her nå. * tørker tårer*

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Eg hadde gløymt at det var den ultimate løysinga på alle problemer. No har du nok redda helga for oss begge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...