Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Når jeg går tur er det som om det venstre beinet mitt blir litt svakere etter en stund og det føles som det skal svikte. Har ingen smerter bortsett fra litt ryggvondt på kvelden. Noen som har opplevd noe slikt og vet hva det kan være. Er egentlig ikke redd men lurer på om her burde gå til legen. Anonymous poster hash: 07b15...4c1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg hadde isjias i svangerskapet. Generelt svak i beinet, som ble verre innimellom. Beina sviktet under meg når jeg reiste meg f.eks. Gjorde utrolig vondt til tider, men ble bedre ut over i svangerskapet (sikkert fordi livmora kom opp av bekkenet og dermed presset mindre på isjiasnerven). Var fysio som "stilte diagnosen" på meg etter henvisning fra lege. Anonymous poster hash: 34165...796
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Når jeg går tur er det som om det venstre beinet mitt blir litt svakere etter en stund og det føles som det skal svikte. Har ingen smerter bortsett fra litt ryggvondt på kvelden. Noen som har opplevd noe slikt og vet hva det kan være. Er egentlig ikke redd men lurer på om her burde gå til legen. Anonymous poster hash: 07b15...4c1 Jeg har ikke peiling på hva det kan være, men det kan jo være en slags form for bekkenløsning, noen kjenner det i bena. Men vanskelig å si for meg som ikke har så mye erfaring og som ikke er lege Du kan jo bare ringe legekontoret og høre om de vil ta en sjekk? Men sikkert ikke noe farlig nei Anonymous poster hash: ff43f...482
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Har virkelig ikke peiling selv. Forsøkte stå på ett bein og støtte meg på bordet nå og da svikta foten helt. Tror jeg må spørre legen. Ser for meg et svangerskap der jeg sleeeeper en fot etter meg. Kniiiis. Anonymous poster hash: 07b15...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå