Gå til innhold

Patetica; poeten


Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hestenesebor

 

De var så vakre

Så like

Som et tvillingpar som så på meg

 

10 centimeter

i mellom

neseborene

 

De åpnet seg

Lukket seg

 

Av glede

Det tror jeg.

 

Hesteneseborene

De gir meg lykke!

Fyller meg med fryd og bobler

 

Jeg må smile

Må strekke mine armer imot de vidåpne gledeshullene

Kose med dem

Lugge kjærlig i hårene som er tilfeldig plassert på mulen

 

Symmetri er for kontorrotter

Hår er hår!

 

Jeg elsker hesteneseborene

Hest er best

Ingen protest

Med slike nesebor

Blir livet en fest!

 

Mvh. Patetica

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Que pastillas te estas zampando tu???

Skrevet

Har lest mykje poesi i dag, då eg plutselig hadde frist til kl 23 i kveld til å melde inn dikt til minstas namnefestseremoni, og må seie at dette på langt nær er det dårligaste for dagen. Einaste feilen eg umiddelbart kan sjå, er at det uttrykker ein viss sympati for dei beista eg mislikar mest.

 

Endte forresten opp med "Bare et barn" av Trond Viggo.

Skrevet

Ah, hest er herlig. Savner dem, og går med et lite håp om at vesla blir hestejente når hun vokser til ;)

Skrevet

Har hatt noen skolesekker skriblet ned med " hest er best" og div hestenavn.

Hest lukter godt! Stall lukter godt. Tilogmed hestemøkk lukter godt :)

 

Mimre, mimre..

Skrevet

Jeg trodde hest var best på brødskiva, men har fått klar beskjed fra min hestegale datter om at sånn skal jeg ikke si. Så da går jeg rundt og leier på disse livsfarlige dyrene mens hun sitter oppå. Hun koser seg på disse enorme dyrene, men jeg holder på å pisse på meg. Hva gjør man vel ikke for sine barn?

Skrevet (endret)

Jeg trodde hest var best på brødskiva, men har fått klar beskjed fra min hestegale datter om at sånn skal jeg ikke si. Så da går jeg rundt og leier på disse livsfarlige dyrene mens hun sitter oppå. Hun koser seg på disse enorme dyrene, men jeg holder på å pisse på meg. Hva gjør man vel ikke for sine barn?

Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen. Endret av ★
Skrevet

Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen.

Da jeg meldte henne på fikk jeg beskjed om at de også hadde flere ponnier. For å si det sånn, jeg har en annen definisjon av hvilken str en ponni skal ha. Og det var heller ingen selvfølge at 3-åringen fikk dem, fordi de på 7-8 år synes det var så koselig å ri på dem. Så da satt min lille på den største hesten, og jeg kastet nesten opp av redsel da jeg fikk beskjed om å leie.

Til neste år skal hun meldes på allidrett!!

Skrevet

 

Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen.

Da jeg meldte henne på fikk jeg beskjed om at de også hadde flere ponnier. For å si det sånn, jeg har en annen definisjon av hvilken str en ponni skal ha. Og det var heller ingen selvfølge at 3-åringen fikk dem, fordi de på 7-8 år synes det var så koselig å ri på dem. Så da satt min lille på den største hesten, og jeg kastet nesten opp av redsel da jeg fikk beskjed om å leie.

Til neste år skal hun meldes på allidrett!!

Hestar er farlige i begge endar og ubehagelige på midten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...