Gjest Fru Banderas Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hestenesebor De var så vakre Så like Som et tvillingpar som så på meg 10 centimeter i mellom neseborene De åpnet seg Lukket seg Av glede Det tror jeg. Hesteneseborene De gir meg lykke! Fyller meg med fryd og bobler Jeg må smile Må strekke mine armer imot de vidåpne gledeshullene Kose med dem Lugge kjærlig i hårene som er tilfeldig plassert på mulen Symmetri er for kontorrotter Hår er hår! Jeg elsker hesteneseborene Hest er best Ingen protest Med slike nesebor Blir livet en fest! Mvh. Patetica
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Que pastillas te estas zampando tu???
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Har lest mykje poesi i dag, då eg plutselig hadde frist til kl 23 i kveld til å melde inn dikt til minstas namnefestseremoni, og må seie at dette på langt nær er det dårligaste for dagen. Einaste feilen eg umiddelbart kan sjå, er at det uttrykker ein viss sympati for dei beista eg mislikar mest. Endte forresten opp med "Bare et barn" av Trond Viggo.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Ah, hest er herlig. Savner dem, og går med et lite håp om at vesla blir hestejente når hun vokser til
LanzaroteJenta Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Har hatt noen skolesekker skriblet ned med " hest er best" og div hestenavn. Hest lukter godt! Stall lukter godt. Tilogmed hestemøkk lukter godt Mimre, mimre..
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg trodde hest var best på brødskiva, men har fått klar beskjed fra min hestegale datter om at sånn skal jeg ikke si. Så da går jeg rundt og leier på disse livsfarlige dyrene mens hun sitter oppå. Hun koser seg på disse enorme dyrene, men jeg holder på å pisse på meg. Hva gjør man vel ikke for sine barn?
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg trodde hest var best på brødskiva, men har fått klar beskjed fra min hestegale datter om at sånn skal jeg ikke si. Så da går jeg rundt og leier på disse livsfarlige dyrene mens hun sitter oppå. Hun koser seg på disse enorme dyrene, men jeg holder på å pisse på meg. Hva gjør man vel ikke for sine barn?Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen. Endret 27. mars 2014 av ★
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen. Da jeg meldte henne på fikk jeg beskjed om at de også hadde flere ponnier. For å si det sånn, jeg har en annen definisjon av hvilken str en ponni skal ha. Og det var heller ingen selvfølge at 3-åringen fikk dem, fordi de på 7-8 år synes det var så koselig å ri på dem. Så da satt min lille på den største hesten, og jeg kastet nesten opp av redsel da jeg fikk beskjed om å leie. Til neste år skal hun meldes på allidrett!!
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Blehh, mi har også hatt nærkontakt med eit beist (shetlandsponni, bestefaren insisterte på at den skulle refererast til som hest for anledninga), men synes visst sølepyttene på hestesenteret var vel så interessant som dyra. Mor var fråverande, det var ein bestefardag heldigvis. Men det resulterte i fine bilete av ei strålande fornøyd jente i salen.Da jeg meldte henne på fikk jeg beskjed om at de også hadde flere ponnier. For å si det sånn, jeg har en annen definisjon av hvilken str en ponni skal ha. Og det var heller ingen selvfølge at 3-åringen fikk dem, fordi de på 7-8 år synes det var så koselig å ri på dem. Så da satt min lille på den største hesten, og jeg kastet nesten opp av redsel da jeg fikk beskjed om å leie.Til neste år skal hun meldes på allidrett!! Hestar er farlige i begge endar og ubehagelige på midten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå