Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Samme som kopbarnvagn.se (?) Er det originale varer? Kjapp levering? Og ang mountain buggy, er det fotpose på sportsvognen? Og så lurer jeg på om selene er kun over skuldrene og mello beina, eller på sidene også? (3-/5-punkts?) Regntrekk må kjøpes utenom sant? Anonymous poster hash: dcad8...552
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Prøver igjen Anonymous poster hash: dcad8...552
GeeGee Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har god erfaring med KöpBarnvagn.se, men vet ikke om det er det samme som .no. Original vare, rask levering, fri frakt, anbefales
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Det er kjopbarnvagn.se som sender til kjopbarnevogn.no for enklere toll og handel. ja det er originale varer. det med levering varierer nok utifra hva de har på lager og hva de må bestille, ville regnet opp til 8 uker uansett. Det er ikke fotpose på mountain buggy sportsdel, men kan få kjøpt stormtrekk/regntrekk utenom, evt se om du finner en universal fotpose som noen få selger rundt forbi. vi har 5 punkt på vår mountain buggy. Regntrekk kan følge med om du kjøper "pakke" men som regel er det tilbehør som kjøpes ved siden av. Anonymous poster hash: ae247...106
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Takk for svar til begge Jeg fant regntrekk utenom så regnet med det ikke fulgte med. Tar den like stor plass i bil som Emmaljunga Edge duo, noen som vet? hi Anonymous poster hash: dcad8...552
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Takk for svar til begge Jeg fant regntrekk utenom så regnet med det ikke fulgte med. Tar den like stor plass i bil som Emmaljunga Edge duo, noen som vet? hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Jeg har både emmaljunga edge duo og mountain buggy og må si at mountain buggy tar definitivt mye mindre plass i bilen. Vi får bare med oss emmaljungaen i bilen om vi har sportsetet på (vi har sedan og ikke stasjonsvogn) og da må vi dandere riktig og får ikke plass til noe annet. Med mountain buggyen så får vi plass til vogna + bagdelen + god plass til matvarer, reisebag eller annet stæsj ved siden av. Eneste minuset med mountain buggy i forhold til emmaljunga er om du skal ha baby bag og ikke bare bruke sportsdel. For mountain buggy bagen vår passer oppi emmljungabagen, og kan ikke bli brukt mer enn toppen 5-6 mnd og veldig kjipt med sommerbarn da bagen er for liten for vognpose + barn på 5-6 mnder. Anonymous poster hash: ae247...106
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Takk for svar til begge Jeg fant regntrekk utenom så regnet med det ikke fulgte med. Tar den like stor plass i bil som Emmaljunga Edge duo, noen som vet? hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Jeg har både emmaljunga edge duo og mountain buggy og må si at mountain buggy tar definitivt mye mindre plass i bilen. Vi får bare med oss emmaljungaen i bilen om vi har sportsetet på (vi har sedan og ikke stasjonsvogn) og da må vi dandere riktig og får ikke plass til noe annet. Med mountain buggyen så får vi plass til vogna + bagdelen + god plass til matvarer, reisebag eller annet stæsj ved siden av. Eneste minuset med mountain buggy i forhold til emmaljunga er om du skal ha baby bag og ikke bare bruke sportsdel. For mountain buggy bagen vår passer oppi emmljungabagen, og kan ikke bli brukt mer enn toppen 5-6 mnd og veldig kjipt med sommerbarn da bagen er for liten for vognpose + barn på 5-6 mnder. Anonymous poster hash: ae247...106 Tusen takk for fint svar Babyen min er 10 mnd og jeg har Emmaljungaen nå, men vurderer å selge den og kjøpe mountain buggy istedenfor pga størrelsen. Så da trenger vi heldigvis ikke bagen En venninne har hatt den fra nyfødt og hun måtte bytte til sportsdelen mye tidligere enn jeg trengte så ser problemet med akkurat den biten hi Anonymous poster hash: dcad8...552
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Hvilken Mountain Buggy er det du skal kjøpe? Jeg byttet Emmaljunga med Mountain Buggy Terrain for noen dager siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar mindre plass i bilen, ja. Den har 5-punkts sele og er generelt bare helt fantastisk. Ingen fotpose, men fikk stormtrekket og soltrkket i dag og de virker kjempebra. Tror ikke jeg kommer til å savne fotposen faktisk, selv om jeg trodde det. Anonymous poster hash: 61547...dc1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Hvilken Mountain Buggy er det du skal kjøpe? Jeg byttet Emmaljunga med Mountain Buggy Terrain for noen dager siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar mindre plass i bilen, ja. Den har 5-punkts sele og er generelt bare helt fantastisk. Ingen fotpose, men fikk stormtrekket og soltrkket i dag og de virker kjempebra. Tror ikke jeg kommer til å savne fotposen faktisk, selv om jeg trodde det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Jeg vurderer urban jungle sportsdelen. Hva er forskjellen på den og terrain? hi Anonymous poster hash: dcad8...552
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Hvilken Mountain Buggy er det du skal kjøpe? Jeg byttet Emmaljunga med Mountain Buggy Terrain for noen dager siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar mindre plass i bilen, ja. Den har 5-punkts sele og er generelt bare helt fantastisk. Ingen fotpose, men fikk stormtrekket og soltrkket i dag og de virker kjempebra. Tror ikke jeg kommer til å savne fotposen faktisk, selv om jeg trodde det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Jeg vurderer urban jungle sportsdelen. Hva er forskjellen på den og terrain? hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Terrain har større bakhjul og håndbrems. Jeg var veldig opptatt av å få håndbrems så det var derfor jeg gikk for den. Elsker de store hjula. Triller OVERALT lett som bare det. Jeg er rett og slett forelska i den vogna. Og jeg har prøvd maaange Men Urban er sikkert like bra om man ikke trenger den bremsen og det. Anonymous poster hash: 61547...dc1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Hvilken Mountain Buggy er det du skal kjøpe? Jeg byttet Emmaljunga med Mountain Buggy Terrain for noen dager siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar mindre plass i bilen, ja. Den har 5-punkts sele og er generelt bare helt fantastisk. Ingen fotpose, men fikk stormtrekket og soltrkket i dag og de virker kjempebra. Tror ikke jeg kommer til å savne fotposen faktisk, selv om jeg trodde det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Jeg vurderer urban jungle sportsdelen. Hva er forskjellen på den og terrain? hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Terrain har større bakhjul og håndbrems. Jeg var veldig opptatt av å få håndbrems så det var derfor jeg gikk for den. Elsker de store hjula. Triller OVERALT lett som bare det. Jeg er rett og slett forelska i den vogna. Og jeg har prøvd maaange Men Urban er sikkert like bra om man ikke trenger den bremsen og det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Tusen takk for svar Kjenner det klør i vognfingrene hehe hi Anonymous poster hash: dcad8...552
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Hvilken Mountain Buggy er det du skal kjøpe? Jeg byttet Emmaljunga med Mountain Buggy Terrain for noen dager siden og kunne ikke vært mer fornøyd. Tar mindre plass i bilen, ja. Den har 5-punkts sele og er generelt bare helt fantastisk. Ingen fotpose, men fikk stormtrekket og soltrkket i dag og de virker kjempebra. Tror ikke jeg kommer til å savne fotposen faktisk, selv om jeg trodde det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Jeg vurderer urban jungle sportsdelen. Hva er forskjellen på den og terrain? hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Terrain har større bakhjul og håndbrems. Jeg var veldig opptatt av å få håndbrems så det var derfor jeg gikk for den. Elsker de store hjula. Triller OVERALT lett som bare det. Jeg er rett og slett forelska i den vogna. Og jeg har prøvd maaange Men Urban er sikkert like bra om man ikke trenger den bremsen og det. Anonymous poster hash: 61547...dc1 Tusen takk for svar Kjenner det klør i vognfingrene hehe hi Anonymous poster hash: dcad8...552 Kjenner følelsen Anonymous poster hash: 61547...dc1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Vi har urban jungle og er STORfornøyde! Har en liten sportsbil men den passer perfekt i bagasjen, og den er en drøm å trille. Jeg har ingen behov for håndbrems så terrain vurderte vi ikke en gang, ser ikke poenget med større hjul... Triller mye på humpete skogsbilvei og hjula er perfekte som de er. Anonymous poster hash: dcca1...79f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Vi har urban jungle og er STORfornøyde! Har en liten sportsbil men den passer perfekt i bagasjen, og den er en drøm å trille. Jeg har ingen behov for håndbrems så terrain vurderte vi ikke en gang, ser ikke poenget med større hjul... Triller mye på humpete skogsbilvei og hjula er perfekte som de er. Anonymous poster hash: dcca1...79f Takk for erfaringen din også Vi har stor bil (Outlander) men med Emmaljungaen er det jo bare plass til vognen omtrent fordi den er så stor. Så tror jeg kommer til å kjøpe en mountain buggy hi Anonymous poster hash: dcad8...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå