Gå til innhold

Kommer barnetrygda i morra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

 

Anonymous poster hash: 4e31d...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg blir så trist av slike tråder!

Hva så om den kommer i morgen eller mandag? Folk som har SÅ dårlig råd at de lever fra hånd til  munn burde ikke få barn!

 

Men for å svare, så kommer den sikkert ikke før mandag, den kommer vel alltid den siste dagen i måneden?



Anonymous poster hash: 5abcf...32f
Skrevet

Fikk i går, jeg :)

 

Anonymous poster hash: e68e6...fef

Skrevet

Hva med å gå noen mil i mine sko før du svarer?

 

Anonymous poster hash: 4e31d...f4b

Skrevet

Unødvendig med slike ovenfra og ned holdninger når noen spør et enkelt spørsmål.

Hva pokker vet du om hennes økonomi?

 

Så til spørsmålet :

Ofte kommer det før en helg. Jeg har DNB og der har jeg opplevd å få den tidligere enn andre banker.

 

Anonymous poster hash: ad147...3d8

Skrevet

Om du har DnB tipper jeg :)

Skrevet

Jeg har sr bank og dennkommer nok ikke før mandag 😃

Skrevet

 

Uff, jeg blir så trist av slike tråder!

Hva så om den kommer i morgen eller mandag? Folk som har SÅ dårlig råd at de lever fra hånd til  munn burde ikke få barn!

 

Men for å svare, så kommer den sikkert ikke før mandag, den kommer vel alltid den siste dagen i måneden?

 

Anonymous poster hash: 5abcf...32f

 

jeg er ikke HI, men må bare svare deg med noen spm likevel...

Hva om jeg hadde bra økonomi når jeg fikk barn? Hva om jeg var i et stabilt forhold som fungerte perfekt økonomisk? Hva om jeg nå står på bar bakke pga "mannen" min plutselig ville leve livet? Hva om jeg nå står med tre unger som jeg nå skal forsørge mer eller mindre aleine? Hva om min situasjon plutselig endret seg og jeg nå er avhengig av barnetrygden? Hva om du kunne se litt forbi din egen overfladiske og hovmodige virkelighet, og ta inn over deg at andre kanskje ikke er like godt stilt som deg UTEN at det trenger å være noe galt med dem. Har ingen fortalt deg at livet er langt fra rettferdig, men at man må gjøre det man kan for å holde hodet og humøret oppe? Det kommer en ny dag… For oss alle.. Heldigvis!

 

Anonymous poster hash: e3c19...b87

Skrevet

5abcf...32f [/acronym]

. Jeg blir trist av mennesker som deg, å påstå at folk som lever fra hånd til munn ikke burde få barn er ekstremt snevert og drøyt å si. Du vet da ikke årsak til hvorfor folk som har det slik har havnet der, og så lenge barna får det de trenger så er det andre langt viktigere ting som tilsier hva slags mennesker som burde få barn eller ikke. Jeg tenker at noen då dømmende som deg ikke burde få barn jeg... Når det er sagt er jeg lei slike innlegg selv, hvor vanskelig er det å sjekke på nav sine sider/evt ringe å spørre i morgen...

 

Anonymous poster hash: 5da92...f6e

Skrevet

 

Uff, jeg blir så trist av slike tråder!

Hva så om den kommer i morgen eller mandag? Folk som har SÅ dårlig råd at de lever fra hånd til munn burde ikke få barn!

 

Men for å svare, så kommer den sikkert ikke før mandag, den kommer vel alltid den siste dagen i måneden?

 

Anonymous poster hash: 5abcf...32f

Håper du slår deg hardt når du faller ned fra den høye hesten din..

Skrevet

herlighet. alltid noen som slenger med kjeften.

disse mnd er tøffe økonomisk , noen er mer avhengi av

barnetrygda enn andre. man er like gode foreldre fordet.

 

ferdig snakka.

så til spmålet.

trur hvis du har dnb at den står inne imorgen.

erfaring med sparebanken er at det står inne)

siste dag i mnd uansett.

får nesten vente å se:-)

Skrevet

Om du kan så går det og logge inn på NAV sine sider og sjekke dine utbetalinger, jeg gjorde det og den står til utbet hos meg så jeg har den i morgen.

Skrevet

Om du kan så går det og logge inn på NAV sine sider og sjekke dine utbetalinger, jeg gjorde det og den står til utbet hos meg så jeg har den i morgen.

 

Eh, min har stått til utbetaling siden mandag..

 

Anonymous poster hash: 61fe8...94f

Skrevet

Uff, jeg blir så trist av slike tråder!Hva så om den kommer i morgen eller mandag? Folk som har SÅ dårlig råd at de lever fra hånd til  munn burde ikke få barn! Men for å svare, så kommer den sikkert ikke før mandag, den kommer vel alltid den siste dagen i måneden? Anonymous poster hash: 5abcf...32f

Hvorfor svarer du så negativt i hver eneste tråd hvor noen sliter økonomisk? (Ja, jeg regner med at du er den samme)

 

Får det deg til å føle deg bedre?

 

Skjønner du ikke at noen kan være verdens beste foreldre selv om man venter på barnetrygden?

 

For alt du vet kan hi ha en god bufferkonto som hun ikke rører før det er helt nødvendig, og dermed venter litt ekstra på barnetrygden?

 

Vi har en samlet inntekt på 3 mill i året, likevel hender det at jeg ventet på.barnetrygden fordi jeg vil klare meg på det jeg har på brukskontoen min. Er jeg også en dårlig mor da?

 

Anonymous poster hash: 47ec9...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...