Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Er det greit? Sånn 12 års alder... Anonymous poster hash: e8637...4fd
kiki1980 Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 hvorfor? om det er ei jente, og hun fikk mensen, så prøv første og forebygge evt. jernmangel gjennom kost. Om det ikke er tilfelle, eller det er ikke påvist jernmangel, så ser jeg ikke noen grunn til å gi tilskudd når det ikke er noen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå