Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig annerledes. Go for it:)

Skrevet

Oi, for å bære den sløyfa bør en være sylslank. Går bra å bruke i bryllup, men er kanskje litt stiv, så kommer an på temaet for bryllupet. 

Anonymous poster hash: 972db...a99
Skrevet

Ja det kan du, men kjolen var etter min mening ikke pen med den store sløyfen. Den ødelegger kjolen både forfra og bakfra.

Skrevet

Ja det kan du. Men syntes kjolen hadde vært finere uten den store sløyfa. Og er ihvertfall finest hvis man er ganske slank.

Skrevet

Har sett litt på denne også http://www.coast-stores.com/goddess-maxi-dress/maxi-dresses/coast/fcp-product/2213154873

men har null pupper og er redd den type kjole blir totalt feil for meg :S

HI

Anonymous poster hash: d896e...e0d

Mye mye finere enn den første, og helt perfekt for en med små bryster siden du da slipper bh som synes bak.

Men sjekk dresskoden, for de var veldig ulike disse kjolene.

Skrevet

Jeg synes den første var mye tøffere, klart du kan gå med den! :)

Skrevet

Har sett litt på denne også http://www.coast-stores.com/goddess-maxi-dress/maxi-dresses/coast/fcp-product/2213154873

men har null pupper og er redd den type kjole blir totalt feil for meg :S

HI

Mye mye finere enn den første, og helt perfekt for en med små bryster siden du da slipper bh som synes bak.

Men sjekk dresskoden, for de var veldig ulike disse kjolene.

Dresskode står kjole og dress, ikke galla. Så regner med det går fint å burke en korte kjole også. Jeg likte egentlig ikke halsen bak på den lilla...hmm...får lete litt mer :)

HI

Skrevet

Den første var helt jæ*****

Anonymous poster hash: e6911...0c8

Skrevet

Hahaha, sorry men jeg begynte å le når jeg så den første kjolen. Den så skikkelig merkelig ut!

Men den lange var veldig fin.

Anonymous poster hash: 2d032...536

Skrevet

Den siste der var veldig fin!

Skrevet

dytt:)

Skrevet

Første og siste var fine.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Den første var ikke pen, begge de andre var fine!

Skrevet

Den med megasløyfa vil du ihvertfall få oppmerksomhet og kommentarer på, den blir antagelig kveldens antrekssnakkis ;) Har du rygg til å bære den oppmerksomheten og kanskje er litt typete synes jeg bare du skal kjøre på, synes det er kult med folk som tør å være litt annerledes jeg...

Personlig likte jeg de to siste best, trygge alternativer som er pene å se på og ikke vekker veldig oppsikt. Det er mer meg. Den korteste av de var litt friskere i fargen og hakket kvikkere på en måte. Den lilla var litt for dus i fargen synes jeg, men selve kjolen var nydelig.

Anonymous poster hash: 9b509...298
Skrevet

Den siste var veldig fin :)

Anonymous poster hash: 19318...6be
Skrevet

Den siste var finest, men vær så snill å droppe dressjakke. Må jo være mulig å finne noe penere jakke enn det.

Skrevet

Jeg ville også droppet dressjakken, det er virkelig ikke pent på en penkjole.

Hva med et sjal?

Anonymous poster hash: 9b509...298
Skrevet

Siste! Perfekt til et sommerbryllupp!

Anonymous poster hash: 8bd23...8a5

Skrevet

Den første synes jeg krever for mye oppmerksomhet til et bryllup, men begge de andre var fine :) Ville som nevnt her valgt et sjal i stedet for dressjakke til et sommerbryllup. Modellen i den lilla kjolen har heller ikke pupper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...