Gå til innhold

Dere med jenter født i 09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse bruker de i sko og klær? Og er det lenge siden de sist tok et byks? Min vokste fort da hun var baby og smårolling, men står nå nesten på stede hvil synes jeg med tanke på føttene. Hun brukte str 26 i sko som 2-åring og 3-åring, så bykset hun opp til str 28 som 4-åring, og nå som hun blir 5 år i sommer er fortsatt str 28 passe. Nå kjøpte jeg joggesko i str 29, men de er litt romslige (ikke for store heller så klart). Har to eldre gutter og de vokste 2 størrelser i sko hvert år, så det er så rart med lillesnupp som vokser så sakte synes jeg.

Anonymous poster hash: a622b...ca6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken størrelse bruker de i sko og klær? Og er det lenge siden de sist tok et byks? Min vokste fort da hun var baby og smårolling, men står nå nesten på stede hvil synes jeg med tanke på føttene. Hun brukte str 26 i sko som 2-åring og 3-åring, så bykset hun opp til str 28 som 4-åring, og nå som hun blir 5 år i sommer er fortsatt str 28 passe. Nå kjøpte jeg joggesko i str 29, men de er litt romslige (ikke for store heller så klart). Har to eldre gutter og de vokste 2 størrelser i sko hvert år, så det er så rart med lillesnupp som vokser så sakte synes jeg.

Anonymous poster hash: a622b...ca6

Str 30 i sko, ja.. Store føtter ;) Passer kanskje str 29 i joggesko, litt usikker. Født januar 09. I klær bruker hun stortsett 116-122, hun er ca 112 cm lang. 

Anonymous poster hash: 111a0...bea

Skrevet

det er jo veldig individuelt, men jeg syntes mi har hatt et "byks" sånn av og til… Ho har vokst veldig mye i lengden de siste mnd føler jeg. Ho bruker nå 26 i sko og 110 er vel mest passe i klær… ikke lenge sia ho passet 98 og 104 var superstort… nå har ho nesten ikke fått brukt 104, for 110 passer plutselig best.. 

Gøy å se hvor store de blir :) Ho er forresten september 09 barn :)

Anonymous poster hash: 8a940...8eb
Gjest 5 andre
Skrevet

Jenta her blir 5 til sommeren. Hun er 110 cm, veier 17,5 kg og bruker 28 i sko. Da hun ble målt og veid forrige juli, var hun 104,5 cm og 16 kilo, så hun har bykset litt oppover. Kjøpte joggeskoene i str 28 i fjor vår (var litt romsligere), og de kan hun fint bruke i år også.

Skrevet

Vesla mi er født i september 09 og bruker 27-28 i sko, litt etter om de er store eller små i størrelsen. 104 i tøy hoppet hun nesten over, stort sett 110 det går i her. Tydelig att det er forskjell på de små får lillebror født juni 11 bruker 26 i sko og 92-98 i tøy.

Anonymous poster hash: 0210b...e8c

Skrevet

Mi er født på høsten i 2009. Bruker 110/116 iklær. Men bukser blir ofte litt korte i str 110. I vinter har hun brukt sko/støvler i str 26, men begynner å bli knapt, ihvertfall med lester. Skostørrelser varierer veldig utifra hvor det er kjøpt. Har pensko i str 27 f.eks. Ser for meg joggesko til sommeren i str 27-28 til henne.

Anonymous poster hash: 0b713...28e

Skrevet

Mi bruker fortsatt 98-104 i klær, det har hun brukt en stund nå.

Har ikke hatt noen kjempestore bykst, vokst sakte men sikkert ;)

Merker at hun snart kan begynne å bruke 110 nå da, så regner med at det er litt strekking på gang nå.

Hun er bare 104 cm også, så ikke høye jenta ;)

I sko tror jeg hun har 25-26. Hun får fortsatt på seg joggeskoene fra i fjor osv.

Synes egentlig det har vært helt greit å slippe å bytte ut alt av sko og klær så ofte, hehe.

Anonymous poster hash: eadf6...054
Skrevet

Min er født i januar 09 og bruker 31 i sko og 128 i klær. Har noe klær i 122 og 134 også, alt ettersom fasong og merke.

Skrevet (endret)

Født i april 09. Vokst mye de siste par mnd. 110 i klær, noe i 116. 

Tipper hun må ha str 27/28 i sko i år. I fjor brukte hun 25/26 og str 98/104

Hun brukte forresten samme klesstørrelse og skostørresle 2 år på rad :)

Sparte mye penger der!

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Min datter er født sept '09 og er vel 112 cm. Bruker mest str 116/122, har noe i 110 som passer fint også. Sko bruker hun str 28.

Skrevet

Min er født i august-09 og er ca 107cm. Hun bruker 29 i sko. 

De bruker ikke cm i klesstørrelser her så aner ikke hva hun bruker i norske størrelser. I amerikanske størrelser bruker hun 5 i bukser og tskjorter. Vi må nok opp i str 6 i bukser fordi hun har så veldig lange bein.

Hun har ikke vokst så mye i høyden i det siste. Hun ble målt hos legen for ca 6 mnd siden og igjen for et par uker siden og da hadde vokst 2cm i høyden. 

Hun beveger seg mulig inn i en vokseperiode nå fordi hun spiser som en fullvoksen mann og blir aldri mett virker det som.  

Skrevet

Født i mars. Er 107cm, veier 14,5kg. Bruker 110 i klær og 28 i sko

Anonymous poster hash: d4fbf...4d1

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg. Min som er født i januar 09 brukte str 28 for inntil en måned siden. Men nesten over natten ble alt for lite og nå er det str 30 som gjelder.

Anonymous poster hash: 8b713...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...