Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Vi skal på tur i helga. Hunden skal være med. Men mens jeg er på jobb har jeg to alternativer. 1. la hunden være alene i leiligheten til broren min. Han er godt kjent der. Men de er borteist. 2. ha hunden i bilen (i garasjeparkering pga sola + litt åpent vindu) mens jeg er på jobb. Jobber fra 08 til 14:30. Kan gå en halvtime i lunsjen. + luftinger utenom. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: a85e8...401
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Leiligheten. Dårlig luft i bilen og trangt Anonymous poster hash: eec84...c96
una1 Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Det kommer an på hvor hunden er tryggest! Er den tryggest i bilen går det helt fint at den er der med tilgang på lufting og vann selvsagt
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Leilighet. Sett på litt radio. Anonymous poster hash: 2cdee...f5e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Siden min bror ikke er hjemme. Tror jeg hunden blir litt usikker på å være alene. I bilen får han så klart vann og god lufting. Jeg vil også gå ut med han jevnlig. + en halv time tur midt på dagen. Han vil bli sett til før jeg drar fra jobb 14:30 også. Blir han i bilen, tenkte jeg å "Innrede" bagasjerommet. Vi har stasjonsvogn. HI Anonymous poster hash: a85e8...401
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Leiligheten såklart! Kan bli varmt i bilen selv i garasjen også i disse dager. Anonymous poster hash: b5d8f...b2f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Da blir det leiligheten Anonymous poster hash: a85e8...401
Gjest Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Settt vofsen i leiligheten du Større boltreplass, fri tilgang til vann event mat Har hund selv, og ALDRI er hun med i bilen, da det fort kan bli varmt - selv på en grå og "kald" dag
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Vi har en springer med seperasjonsangst som ikke vil være alene hjemme, har prøvd både buret og uten, men ingenting funker, bortsett fra bur i bil, hun elsker og kjøre bil! Der finner hun totalt roen med en gang, merkelig egentlig siden vi forlater jo henne i bilen også! Så hun er med i bilen på jobb, også lufter jeg henne i pausen og gir henne vann! Ikke noe gale i det, så lenge hunden er trygg og at det ikke blir for varmt i bilen! Selvfølgelig skulle jo vi ønsket at hun kunne være trygg hjemme, men slik er det dessverre ikke! Anonymous poster hash: 43a1d...bab
Bustetroll Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Spørs jo hvor hunden er tryggest.. Hvis du har bur, ta det med og sett i leiligheten hvis hunden er vant til, og liker buret sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå