Gå til innhold

Hund alene i leilighet eller bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur i helga. Hunden skal være med. Men mens jeg er på jobb har jeg to alternativer.

1. la hunden være alene i leiligheten til broren min. Han er godt kjent der. Men de er borteist.

2. ha hunden i bilen (i garasjeparkering pga sola + litt åpent vindu) mens jeg er på jobb. Jobber fra 08 til 14:30. Kan gå en halvtime i lunsjen. + luftinger utenom.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: a85e8...401
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leiligheten. Dårlig luft i bilen og trangt

Anonymous poster hash: eec84...c96
Skrevet

Det kommer an på hvor hunden er tryggest! Er den tryggest i bilen går det helt fint at den er der med tilgang på lufting og vann selvsagt

Skrevet

Leilighet. Sett på litt radio. :) 

Anonymous poster hash: 2cdee...f5e
Skrevet

Siden min bror ikke er hjemme. Tror jeg hunden blir litt usikker på å være alene.

I bilen får han så klart vann og god lufting. Jeg vil også gå ut med han jevnlig. + en halv time tur midt på dagen. Han vil bli sett til før jeg drar fra jobb 14:30 også.

Blir han i bilen, tenkte jeg å "Innrede" bagasjerommet. Vi har stasjonsvogn.

HI

Skrevet

Leiligheten såklart!

Kan bli varmt i bilen selv i garasjen også i disse dager.

Anonymous poster hash: b5d8f...b2f

Skrevet

Ta med bur og ha den i leiligheten.

Skrevet

Da blir det leiligheten :)

Skrevet

Settt vofsen i leiligheten du :) Større boltreplass, fri tilgang til vann event mat :) Har hund selv, og ALDRI er hun med i bilen, da det fort kan bli varmt - selv på en grå og "kald" dag :o

Skrevet

Vi har en springer med seperasjonsangst som ikke vil være alene hjemme, har prøvd både buret og uten, men ingenting funker, bortsett fra bur i bil, hun elsker og kjøre bil! Der finner hun totalt roen med en gang, merkelig egentlig siden vi forlater jo henne i bilen også! Så hun er med i bilen på jobb, også lufter jeg henne i pausen og gir henne vann! Ikke noe gale i det, så lenge hunden er trygg og at det ikke blir for varmt i bilen! Selvfølgelig skulle jo vi ønsket at hun kunne være trygg hjemme, men slik er det dessverre ikke!

Anonymous poster hash: 43a1d...bab

Skrevet

Spørs jo hvor hunden er tryggest.. Hvis du har bur, ta det med og sett i leiligheten hvis hunden er vant til, og liker buret sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...