Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Julegardiner, vintergardiner, sommergardiner, påskegardiner hva som helst. Jeg er dritt lei av de forbaska stygge gardinene. Da vi flyttet hit, var det persienner. Ååå, så stygge persienner, tenkte jeg den gangen og rev dem ned, og satte opp gardiner istedet. Og nå er jeg visst så lei av gardiner (dyre er dem og!) at jeg satte opp persienner igjen. Det var deilig. Mye lysere, og deilig sterilt. Slipper å tenke på de stygge gardinene og at jeg ikke har råd til nye. Hva har du foran vinduene? Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Ingenting foran vinduene, men det henger gardiner ved siden av Anonymous poster hash: c8a9b...c9d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Plissegardiner Anonymous poster hash: a2c0a...dd6
HvittHus Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Vi har ikke hatt gardiner de siste 10 årene, men persienner. Nå er det hvite stoffpersienner, før var det trepersienner.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Duette. Nettopp kjøpt til stuen og kostet 17000,-. Absolutt verdt det!!! Anonymous poster hash: 259e2...a3a
Von Hertelhofen Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Til blokksberg med gardinene jeg har bare rullegardiner.
Mrs. Kaizer Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Lameller i stuen, liftgardiner på kjøkken. Sikkert harry som fy her inne, men I don't f****** care :-p
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Anbefaler ensfargede tynne liftgardiner i samme farge som veggene. Høres ut som midt i blinken for deg Anonymous poster hash: 79236...23d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Persienner på kjøkken og i stue, rullegardiner på soverommene. Anonymous poster hash: 3515e...a1e
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner i dei fleste rom. Einaste rommet utan gardiner er badet, så her kan ein nyte utsikta når ein sit på trona. Har null innsyn på nedsida av huset (og minimalt på dei andre sidene), og det er deilig med lys inn på badet. Kjøkkenet har småblomstra og stripete cafegardiner.
CaptainHindsight Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner i dei fleste rom. Einaste rommet utan gardiner er badet, så her kan ein nyte utsikta når ein sit på trona. Har null innsyn på nedsida av huset (og minimalt på dei andre sidene), og det er deilig med lys inn på badet. Kjøkkenet har småblomstra og stripete cafegardiner. Puuuh. Begynte å føle meg som et gardinutskudd her
sug lut Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Liftgardiner. To av unga har gardiner da
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Liftgardiner, lange gardiner og persienner. Ikke i ett og samme rom da.... Endret 27. mars 2014 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.Åneidu, vi har naboer som spionerer, nemlig. Da er greia å gjemme seg bort så de ikke ringer og spør hvorfor vi ikke har satt på oppvaskmaskinen enda, 4 min etter middg. Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4
sug lut Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.Åneidu, vi har naboer som spionerer, nemlig. Da er greia å gjemme seg bort så de ikke ringer og spør hvorfor vi ikke har satt på oppvaskmaskinen enda, 4 min etter middg. Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4 Haha, unnskyld at jeg ler, så utrolig plagsomt! Er de generelt sinnsyke eller bare litt kontaktsøkende?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 Har ingen gardiner, kun rullegardiner på soverom og lyse hvite rullegardiner i kjøkkeninduene pga innsyn. Elsker å ikke ha gardiner, de er støvsamlere de lux! Anonymous poster hash: 77f3e...343
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #19 Skrevet 27. mars 2014 Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.Åneidu, vi har naboer som spionerer, nemlig. Da er greia å gjemme seg bort så de ikke ringer og spør hvorfor vi ikke har satt på oppvaskmaskinen enda, 4 min etter middg. Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4 Haha, unnskyld at jeg ler, så utrolig plagsomt! Er de generelt sinnsyke eller bare litt kontaktsøkende?De er gale. I hvertfall kjerringa! paranoid og drikker hver dag. Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå