Gå til innhold

Vekk med de heslige gardinene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegardiner, vintergardiner, sommergardiner, påskegardiner hva som helst. Jeg er dritt lei av de forbaska stygge gardinene. Da vi flyttet hit, var det persienner. Ååå, så stygge persienner, tenkte jeg den gangen og rev dem ned, og satte opp gardiner istedet.

Og nå er jeg visst så lei av gardiner (dyre er dem og!) at jeg satte opp persienner igjen. Det var deilig. Mye lysere, og deilig sterilt. Slipper å tenke på de stygge gardinene og at jeg ikke har råd til nye.

Hva har du foran vinduene?

Anonymous poster hash: 0a3e3...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting foran vinduene, men det henger gardiner ved siden av ;)

Anonymous poster hash: c8a9b...c9d
Skrevet

Lange gardiner ;)

Skrevet

Plissegardiner

Anonymous poster hash: a2c0a...dd6

Skrevet

Vi har ikke hatt gardiner de siste 10 årene, men persienner. Nå er det hvite stoffpersienner, før var det trepersienner.

Skrevet

Duette. Nettopp kjøpt til stuen og kostet 17000,-. Absolutt verdt det!!!

Anonymous poster hash: 259e2...a3a

Skrevet

Til blokksberg med gardinene :D jeg har bare rullegardiner.

Skrevet

Lameller i stuen, liftgardiner på kjøkken. Sikkert harry som fy her inne, men I don't f****** care :-p

Skrevet

Anbefaler ensfargede tynne liftgardiner i samme farge som veggene. Høres ut som midt i blinken for deg :)

Anonymous poster hash: 79236...23d
Skrevet

Persienner på kjøkken og i stue, rullegardiner på soverommene.

Anonymous poster hash: 3515e...a1e

Skrevet

Gardiner i dei fleste rom.

Einaste rommet utan gardiner er badet, så her kan ein nyte utsikta når ein sit på trona. Har null innsyn på nedsida av huset (og minimalt på dei andre sidene), og det er deilig med lys inn på badet.

Kjøkkenet har småblomstra og stripete cafegardiner.

Skrevet

Gardiner i dei fleste rom.

Einaste rommet utan gardiner er badet, så her kan ein nyte utsikta når ein sit på trona. Har null innsyn på nedsida av huset (og minimalt på dei andre sidene), og det er deilig med lys inn på badet.

Kjøkkenet har småblomstra og stripete cafegardiner.

Puuuh. Begynte å føle meg som et gardinutskudd her :P  

Skrevet

Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Liftgardiner. To av unga har gardiner da

Skrevet (endret)

Liftgardiner, lange gardiner og persienner. Ikke i ett og samme rom da.... :fnise:

Endret av Kari Mari
Skrevet

Gardiner bare på det soverommet som har kveldssola til ti om kvelden. Ellers null lift, rull, persienne, lamell eller annen form for gardin. Lys og luft og utsikt, det er greia.

Åneidu, vi har naboer som spionerer, nemlig. Da er greia å gjemme seg bort så de ikke ringer og spør hvorfor vi ikke har satt på oppvaskmaskinen enda, 4 min etter middg.

Skrevet

Åneidu, vi har naboer som spionerer, nemlig. Da er greia å gjemme seg bort så de ikke ringer og spør hvorfor vi ikke har satt på oppvaskmaskinen enda, 4 min etter middg.

Haha, unnskyld at jeg ler, så utrolig plagsomt! Er de generelt sinnsyke eller bare litt kontaktsøkende?

Skrevet

Har ingen gardiner, kun rullegardiner på soverom og lyse hvite rullegardiner i kjøkkeninduene pga innsyn. Elsker å ikke ha gardiner, de er støvsamlere de lux!

Anonymous poster hash: 77f3e...343
Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler, så utrolig plagsomt! Er de generelt sinnsyke eller bare litt kontaktsøkende?
De er gale. I hvertfall kjerringa! ;) paranoid og drikker hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...