Gå til innhold

trenger tips! syk alenemamma med sykt barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi ligget rett ut med skikkelig influensa både poden og jeg.. heldigvis har snille svigerforeldre stillt opp, men også de har jobber de må på, og jeg har ikke samvittighet til å mase mer på de.

Mine foreldre er utenlands, og alt av søsken er bortreist/jobber sene dager..

Hoff, klarer så vidt å komme meg ut av sengen, og 1 åringen krever jo sitt..

Noen tips?

Anonymous poster hash: c5e9b...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har få tips bortsett fra at du bare må klare det- du har liksom ikke noe valg.

God bedring til dokker begge:-)

Anonymous poster hash: 5bbe0...732

Skrevet (endret)

Det er helt jævlig. Sov alt du kan når barnet sover, og sett ellers på litt film som barnet kan se på fanget ditt.

Ta paracet når du kan. Hør om en noen du kjenner med barn, f.eks. nabo, kan ta ditt med på lekeplassen en stund eller handle for deg..

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Ta masse paracet og Ibux selv, slik at du føler deg litt bedre. Finn frem en kurv/eske og fyll den med ting fra leiligheten/huset som poden ikke har sett før. Ta med deg barnet og kurven i senga og la utforskningen begynne. Er du heldig tar det en stund, slik at du kan slappe av. Ring etter take away til middag. Det er unntakstilstand og alt er lov. La han leke med telefonen din, se på TV. Last ned nrksuper appen og se på Drømmehagen og lille Jack. Du har min største medfølelse. Det er helt jævlig å være syk, samtidig som man skal ta seg av et lite barn.

Anonymous poster hash: c801b...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...