Gå til innhold

Husk Rannveig i kveld ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tv2 hjelper deg

Anonymous poster hash: 0d60e...055
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg slipper å gå innom den hersens bloggen hennes så for all del. ;)

Anonymous poster hash: 9034b...991
Skrevet

Er det tekstet? Er bare hundene som klarer å høre hva hun sier så om det ikke er tekstet gidder jeg ikke

Anonymous poster hash: d8768...c91
Skrevet

Hva skal hun hjelpe oss med? 👼

Anonymous poster hash: 3fa44...a4b

Skrevet

NEITAKK...

Anonymous poster hash: 37d03...406

Skrevet

Hva skal hun hjelpe oss med?

Anonymous poster hash: 3fa44...a4b

Hun skal fortelle oss av merkeklær er det beste for barna hennes ;)

TV2 har testet billige kjedeklær opp mot dyre merkeklær, testet hvordan de holder seg i vask, hvordan kvaliteten er osv også legger de resultatet frem for henne som i bloggen sin sier at merkeklær er best....

Anonymous poster hash: ba719...989

Skrevet

tv2 hjelper deg

Anonymous poster hash: 0d60e...055

Nei takk. "Morsomt" at en som tidligere bare kledde barna i hm og cubus nå plutselig fronter "merkeklær". Tydelig at hun atter en gang ønsker å provosere for å få lesere. Enda mer spesielt at "merkeklærne" hun snakker om er ganske vanlige klær fra kjeder som babyshop og barnas hus. Lillelam feks...Ikke akkurat dyre merkeklær. Hele greia blir bare fjasete, som vanlig fra den kanten.

Anonymous poster hash: 92481...ef3

Skrevet

Er det tekstet? Er bare hundene som klarer å høre hva hun sier så om det ikke er tekstet gidder jeg ikke

Anonymous poster hash: d8768...c91

TXTV side 222

Anonymous poster hash: e6c5b...cdf

Skrevet

Hahaha :D "Sykt og skikkelig overraskende".... :lol: Hun er nok en av de som lar seg sjokkere av morgendagens nyhet tenker jeg :P

Anonymous poster hash: 6fdb6...c9d

Skrevet

Hoho, kommer her og skal belære folk at merkeklær er det beste, så stiller hun opp i ULLUNDERTØY selv på tv? Fasjonabelt... Nei huff

Anonymous poster hash: 56e0f...dc4
Skrevet

Jeg ler. Hele dama er bare sjokk-komisk :)

Anonymous poster hash: cfe8a...6e3
Skrevet

Hoho, kommer her og skal belære folk at merkeklær er det beste, så stiller hun opp i ULLUNDERTØY selv på tv? Fasjonabelt... Nei huff

Anonymous poster hash: 56e0f...dc4

Hysj det er jo merkeklær; :sarkasme:

Anonymous poster hash: e6c5b...cdf

Skrevet

Hehe ler enda av at kun hunden hører henne .,

Anonymous poster hash: 191e9...664

Skrevet

Hoho, kommer her og skal belære folk at merkeklær er det beste, så stiller hun opp i ULLUNDERTØY selv på tv? Fasjonabelt... Nei huffAnonymous poster hash: 56e0f...dc4

Hysj det er jo merkeklær; :sarkasme:Anonymous poster hash: e6c5b...cdf

Hun mener vel ikke at Kari Traa er merkeklær?

Skrevet

Hoho, kommer her og skal belære folk at merkeklær er det beste, så stiller hun opp i ULLUNDERTØY selv på tv? Fasjonabelt... Nei huffAnonymous poster hash: 56e0f...dc4

Hysj det er jo merkeklær; :sarkasme:Anonymous poster hash: e6c5b...cdf

Hun mener vel ikke at Kari Traa er merkeklær?

Hun misforsto jo hele debatten til å begynne med, hun trodde det var snakk om forskjellen på å kjøpe ullklær på Cubus og Barnas Hus ;)

Men hun forsto vel etterhvert at det var snakk om merkeklær som Gant o.l. for de siste ganske hun har uttalte seg snakker hun bl.a om de fine Gant-skjortene til sønnen sin...

Anonymous poster hash: ba719...989

Skrevet

Lærer dere barna deres å mobbe andre også eller? Voks for Guds skyld opp... Dere er jo sykelig opptatt av dama. Stakkars dere

Anonymous poster hash: 1d316...50b

Skrevet

Er så glad jeg ikke følger noen blogger og som regel aldri vet hvem dere snakker om i disse bloggtrådene ;)

Aner ikke hvem dama er, jeg.

Anonymous poster hash: cf871...57d
Skrevet

Lærer dere barna deres å mobbe andre også eller? Voks for Guds skyld opp... Dere er jo sykelig opptatt av dama. Stakkars dere

Anonymous poster hash: 1d316...50b

Bare hvis de er så white trash som Rannveig er :P

Anonymous poster hash: 9034b...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...