Gå til innhold

Erfaringer med flutide til baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 mnd.

Hvor fort merket dere bedring?

Bivirkninger?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bivirkning: mye tørst.

 

Bedring: allerede neste dag. Mindre hvesing fra brystet og ikke så tung hoste :)

 

Han var 7 måneder når han begynte.



Anonymous poster hash: cb3b3...a71
Skrevet

Vi  begynte med det da min datter var 9 mnd. Hub ble bedre veldig fort. Etter hvert begynte hun å elske forstøverapparatet, for hun følte nok at hun endelig fikk puste ordnetlig da. Hun satt alltid helt i ro og nærmest sugde inn dampen fra apparatet.



Anonymous poster hash: d661a...36c
Skrevet

Så bra!

Vi starter opp i dag, 250 mg, morgen og kveld.

 Skjønner ikke hvordan en så liten baby kan produsere så mye slim. Han sliter mye med pusten (hurtig respirasjon) og det piper, hveser og surkler. Håper på mirakler :) Han har mer eller mindre slitt siden han var nyfødt.

 

Søsteren har astma og flutide alene funker ikke på henne. Får krysse fingrene!

Skrevet

Min er 2,5 mnd. Får morgen og kveld, men får ventolin først.

Helt i startfasen selv også, men merker bedring etter to dager. Hører at slimet løsner, slik at hosten er mer slimhoste en den knallharde bjeffehosten.

 

Anonymous poster hash: 5fa8a...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...