Plutselig_gravid Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Han er 6 mnd. Hvor fort merket dere bedring? Bivirkninger?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Bivirkning: mye tørst. Bedring: allerede neste dag. Mindre hvesing fra brystet og ikke så tung hoste Han var 7 måneder når han begynte. Anonymous poster hash: cb3b3...a71
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Vi begynte med det da min datter var 9 mnd. Hub ble bedre veldig fort. Etter hvert begynte hun å elske forstøverapparatet, for hun følte nok at hun endelig fikk puste ordnetlig da. Hun satt alltid helt i ro og nærmest sugde inn dampen fra apparatet. Anonymous poster hash: d661a...36c
Plutselig_gravid Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2014 Så bra! Vi starter opp i dag, 250 mg, morgen og kveld. Skjønner ikke hvordan en så liten baby kan produsere så mye slim. Han sliter mye med pusten (hurtig respirasjon) og det piper, hveser og surkler. Håper på mirakler Han har mer eller mindre slitt siden han var nyfødt. Søsteren har astma og flutide alene funker ikke på henne. Får krysse fingrene!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Min er 2,5 mnd. Får morgen og kveld, men får ventolin først. Helt i startfasen selv også, men merker bedring etter to dager. Hører at slimet løsner, slik at hosten er mer slimhoste en den knallharde bjeffehosten. Anonymous poster hash: 5fa8a...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå