Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Min datter er bedt i bursdag til et familiemedlem på farsiden. Dette familiemedlemmet kom etter vi skilte lag, så kjenner ikke barnet. Denne bursdagen faller på min helg/uke med ungene. Så selvfølgelig kjører jeg. Spurte om 50 var nok, siden hun går i 2 kl(min er en del eldre, så skjønner egentlig ikke hvorfor hun skal i barnebursdag der) Nei, de brukte å gi 70-80 kr. Så sa at fra 1-3 kl gav jeg 50, ville de gi mer så var det opp til dem. Kjøper jeg gave så blir det jo mer, men kontanter 50. Så kommer jeg til å tenke på en ting... barna ble bedt i bursdag til min venninnes sønn for en stund siden, det falt på farens helg/uke, men da fikk jeg beskjed om å fikse gave.. siden det var på min side liksom.. Da jeg kom på det her nå begynnte jeg bare å le, tydeligvis noen som ikke gidder å gjøre noe Men rett blir det jo ikke syns jeg. . Men i bursdag skal hun, enten med en 50 lapp i et kort eller en pakke ...uten no krangel med faren Anonymous poster hash: bc5b6...9f4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Godt å høre at noen faktisk klarer å bite det i seg! You go girl!Det finnes viktigere i livet enn den femtilappen evt. Og jeg er også sånn, ser her av og til at jeg bidrar litt overkant, mens på andre siden flytes det mer på bølgen. Jeg lar det stå til og satser på at en dag vil avkommet se hvem som stiller opp og ikke minst sette pris på det uten at det har vært noen videre konflikt under hele oppveksten Rausheten lenge leve! Anonymous poster hash: 56bd0...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå