Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg skal omsider til legen for å få sjekket dette, men vet jo ikke om det er det som er problemet... Mine symptomer er ekstrem tretthet, orker knapt noenting. Kroppen føles tung og treg, og helt tom for energi. Nedstemt og deprimert uten noen god grunn. Jeg eier ikke apetitt, og er småkvalm hele tiden. Går likevel opp i vekt. Jeg har fått så merkelig hud i ansiktet. Den svir og er så tørr at den flasser. Jeg smører kanskje ansiktet fem ganger om dagen, uten at det hjelper. Når jeg smører blir huden knallrød og "brenner". Har også fått tørt utslett på hendene, og mister enormt mye hår. Hva tror dere som har erfaring med dette? Hjelper medisiner? Og hvor lang tid tok det før dere merket bedring? Anonymous poster hash: f0895...db8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Bra du blir sjekket. Medisiner skal virke rimelig raskt men det kan ta tid å finne rett dose for deg. En bedring vil du merke ganske raskt men det vil bli noen blodprøver den første tiden for å sjekk dose og effekt. Masse lykke til. Anonymous poster hash: 50129...c58
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: f0895...db8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Jeg går på 100 mg hver dag Begynte i mitt første svangerskap Vanskelig å finne riktig dose Jeg merket ikke noe forskjell før og etter, men var som sagt gravid og hadde svangerskapforgiftning... Anonymous poster hash: 473c4...f57
Gjest Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Har hatt L.S i snart 20 år og send meg gjerne p.m, om du lurer på noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå