Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Når anbefaler dere å kjøre? Om natten? Tiiiiidlig om morgenen? Vi får ikke sjekket inn på hotellet før kl 15. Jeg har bilsyke barn i tillegg... Anonymous poster hash: dd964...bf3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Ikke om natten, det har vi gjort og dagen etter var vi alle slitne. Da er det bedre å kjøre på dagtid og legge noen pauser inn i turen. Må gjerne ha med underholdning i form av filmer. Også kan dere gjerne ta en overnatting et sted på veien. Anonymous poster hash: 1d41d...26c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Takk:-) Hvor anbefaler du stopp? Evt overnatting? Det er i påsken, så drt meste er stengt. Anonymous poster hash: dd964...bf3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Her har vi bodd, jeg tror de er åpen i påsken også. http://www.visitnorway.com/no/Product/?pid=108086 Et av de bedre stedene vi har bodd. Anonymous poster hash: 1d41d...26c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Vi kjører delvis samme strekket et par ganger i året (men ikke lenger enn til Lyngdal, da), og syns det er ganske overkommelig selv med bilsyke barn (dog, med reisesyketabletter innabords). Tror ikke jeg hadde giddet overnatting eller nattkjøring. Strekningen til Bergen-Stavanger har naturlig innlagte pauser (to ferjer) og går i en fei, deretter kommer den kjedelige delen med bare kjøring frem til mål. Litt usikker på hvor det er best for dere å stoppe - vi tar som regel bare en kortere pause eller to på en eller annen rasteplass eller bensinstasjon da vi gjerne er fremme hos svigers til middagstid. Anonymous poster hash: c50ec...911
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Vi kjører delvis samme strekket et par ganger i året (men ikke lenger enn til Lyngdal, da), og syns det er ganske overkommelig selv med bilsyke barn (dog, med reisesyketabletter innabords). Tror ikke jeg hadde giddet overnatting eller nattkjøring. Strekningen til Bergen-Stavanger har naturlig innlagte pauser (to ferjer) og går i en fei, deretter kommer den kjedelige delen med bare kjøring frem til mål. Litt usikker på hvor det er best for dere å stoppe - vi tar som regel bare en kortere pause eller to på en eller annen rasteplass eller bensinstasjon da vi gjerne er fremme hos svigers til middagstid. Anonymous poster hash: c50ec...911 Hvor mange timer er kjøreturen fra Stavanger til Kristiansand? Anonymous poster hash: dd964...bf3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Her kan du planlegge kjøreruten: http://kart.gulesider.no/veibeskrivelse Anonymous poster hash: 1d41d...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå