Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Leste nettopp i Se og Hør på nettet: SEOGHØR.NO: Inntil nylig hadde menn i landet mulighet til å velge mellom 10 ulike hårsveiser. Det er det nå slutt på, melder BBC.com. For to uker ble det nemlig innført noen nye retningslinjer i hovedstaden Pyongyang som pålegger alle menn å anskaffe seg samme sveis som Nord-Koreas leder Kim Jong-un. Anonymous poster hash: bcac9...191
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Og han har jo så fiiiiin sveis! ;DHaha, nei, det er mye man ikke forstår seg på. Nord Korea er for meg et evig stort mysterium. Rart at et land kan holde på sånn i 2014, vi er jo ellers så globalisert. Anonymous poster hash: 8541f...01d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Strengt tatt er det jo ingen verdens ting å le av. Klarer ikke en gang å forestille meg hvordan det må være å leve under et slikt regime - og hårfrisyren er vel det minste problemet med det. Anonymous poster hash: 0b53b...42d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Huff, nok et eksempel på hans galskap. Helt sykt hvordan de torturerer folk i fangeleirene der nede Anonymous poster hash: 33850...974
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Strengt tatt er det jo ingen verdens ting å le av. Klarer ikke en gang å forestille meg hvordan det må være å leve under et slikt regime - og hårfrisyren er vel det minste problemet med det. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Du vet at en helt reaksjon når man opplever håpløshet faktisk er latter? Ting kan faktisk bli så jævlig at man bare må le? Jeg ler av det her, rett og slett fordi jeg ikke klarer å sette meg helt inn i situasjonen, jeg synes det er forferdelig grusomt, men hva faen skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8541f...01d
Tired mama Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Stakkars stakkars mennesker.... Vi burde ta oss litt tid hver dag og virkelig sette pris på at vi bor i Norge. Ja, vi har også våre problemer, men det hjelper faktisk å tenke på at vi tross alt har det mye bedre enn veldig mange andre.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Strengt tatt er det jo ingen verdens ting å le av. Klarer ikke en gang å forestille meg hvordan det må være å leve under et slikt regime - og hårfrisyren er vel det minste problemet med det. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Du vet at en helt reaksjon når man opplever håpløshet faktisk er latter? Ting kan faktisk bli så jævlig at man bare må le? Jeg ler av det her, rett og slett fordi jeg ikke klarer å sette meg helt inn i situasjonen, jeg synes det er forferdelig grusomt, men hva faen skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8541f...01d Såså, ta det med ro, det var ikke ment som kritikk. Dette var mine tanker. Du vet, når man kommer opp "vet ikke om man skal le eller gråte"-situasjoner, så faller noen på latter, andre på gråt. Du var i første kategori i dette tilfellet, jeg i siste. Anonymous poster hash: 0b53b...42d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Strengt tatt er det jo ingen verdens ting å le av. Klarer ikke en gang å forestille meg hvordan det må være å leve under et slikt regime - og hårfrisyren er vel det minste problemet med det. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Du vet at en helt reaksjon når man opplever håpløshet faktisk er latter? Ting kan faktisk bli så jævlig at man bare må le? Jeg ler av det her, rett og slett fordi jeg ikke klarer å sette meg helt inn i situasjonen, jeg synes det er forferdelig grusomt, men hva faen skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8541f...01d Såså, ta det med ro, det var ikke ment som kritikk. Dette var mine tanker. Du vet, når man kommer opp "vet ikke om man skal le eller gråte"-situasjoner, så faller noen på latter, andre på gråt. Du var i første kategori i dette tilfellet, jeg i siste. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Sorry, jeg er på krigsstien idag. Alle som har snakka med meg så langt idag har fått merka det. Burde kanskje ikke henge her på forumet Eller kanskje du vekka meg fra "suretransen" Anonymous poster hash: 8541f...01d
Von Hertelhofen Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Og på den måten kommer ingen i landet til noensinne å formere seg....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Strengt tatt er det jo ingen verdens ting å le av. Klarer ikke en gang å forestille meg hvordan det må være å leve under et slikt regime - og hårfrisyren er vel det minste problemet med det. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Du vet at en helt reaksjon når man opplever håpløshet faktisk er latter? Ting kan faktisk bli så jævlig at man bare må le? Jeg ler av det her, rett og slett fordi jeg ikke klarer å sette meg helt inn i situasjonen, jeg synes det er forferdelig grusomt, men hva faen skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8541f...01d Såså, ta det med ro, det var ikke ment som kritikk. Dette var mine tanker. Du vet, når man kommer opp "vet ikke om man skal le eller gråte"-situasjoner, så faller noen på latter, andre på gråt. Du var i første kategori i dette tilfellet, jeg i siste. Anonymous poster hash: 0b53b...42d Sorry, jeg er på krigsstien idag. Alle som har snakka med meg så langt idag har fått merka det. Burde kanskje ikke henge her på forumet Eller kanskje du vekka meg fra "suretransen" Anonymous poster hash: 8541f...01d I såfall har jeg jo utrettet noe bra i dag, og det før lunsj Anonymous poster hash: 0b53b...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå