Gå til innhold

Hva var...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...deres tegn på graviditet, for de som merket tegnene før positiv test? 

Med førstemann så var det at jeg brakk meg av røyken, spiste masse brødmat - noe jeg ikke likte til vanlig og overspiste på epler. Og disse tegnene tenkte jeg ikke over før jeg sto der med positiv test en uke før mens skulle ha kommet. 

Nå er jeg en uke på overtid uten de vanlige murringene jeg pleier å ha før - under - etter, har ingen spesielle sug, men søvnen min er helt på tryne, matlysten er variabel men spiser mindre enn vanlig. Og føler meg ikke særlig oppblåst selv om magen viser annet (er ellers helt flat), og når jeg har noe plassert på magen som feks dataen så blir jeg dårlig, får akkurat samme følelse som når jeg hadde noe plassert på magen med førstemann, jeg kjenner det liksom fort i halsen og at det ellers er ubehagelig, så jeg klarer heller ikke ha en hånd på eller å ligge på magen. 

Og jeg tørr pokker ikke å ta testen, tenker at er jeg gravid så er jeg det og vil vel egentlig skjønne det før eller siden uansett, er jeg ikke så kommer mensen til slutt. Men siden jeg ikke har noen i min nærmeste krets som har vært gravide enda, så tenkte jeg å spørre her hva deres tegn før testen var, for de av dere som faktisk skjønte tegnene. :-)

Anonymous poster hash: 34913...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...