Gå til innhold

Baby 9 mnd våkner kl 6 hver morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor normalt er dette?

Dagene er slik:

Første lur er ca 8.30-10.00

Neste lur er ca 13.00-14.30

Natta ca kl 18.30

Eller slik:

Første lur er ca 09.00-09.45

Neste lur er ca 12.00-13.30

Siste lur blir da 15.30-16.15

Natta ca kl 19-19.30

Så dagene kommer litt an på hvor lang første lur er.

Hun har også dager hun våkner før 6, og noen dager hun sover til 6.30. Da er det letter å drøye morgene så vi får kun 2 lurer.

Hvordan har dere andre det?

Anonymous poster hash: 63fc7...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virker veldig greit og jeg synes at du er veldig heldig med et barn som sover gjennom natta.

Når min datter var 9 mnd sov hun fra 10-11, 14-15 og våknet kun 2 ganger om natta hvis vi var heldige.

Anonymous poster hash: 06606...a5a
Skrevet

Dette virker veldig greit og jeg synes at du er veldig heldig med et barn som sover gjennom natta.

Når min datter var 9 mnd sov hun fra 10-11, 14-15 og våknet kun 2 ganger om natta hvis vi var heldige.

Anonymous poster hash: 06606...a5a

Hun er våken kanskje en gang, men da gir jeg bare smokken og hun legger seg til med en gang. Noen ganger er det flere ganger så klart, men veldig sjelden våken lenge av gangen på natta. Da er det hvis noe plager henne eller hun er syk.

Anonymous poster hash: 63fc7...d0f

Skrevet

Hvordan vi har det:

- Våken 05-06, forsøker å legge. Noen ganger går det, andre ganger ikke.

- Går det, soves det til 07 ca.

- Første og siste lur kl 10-12 i 1,5-2 timer. Når luren er kommer an på når hun våknet om natta.

- Våken igjen 12, 13 eller 14 og er våken til kl 18, da er det sengetid.

- Sover til kl 03-04, skal ha smokk.

- Våkner så 05-06 og vil opp.

Men dette forandrer seg hele tiden, de to siste dagene har vært preget av sykdom og at vi må opp hver time hele natta.

Men oppsummering: opp kl fem/seks, én dupp i løpet av dagen, sengetid kl 18, sover ikke hele natta. Ungen er 9,5 mnd.

Anonymous poster hash: cf6d7...88d

Skrevet

Du kan fortsette på samme vis, så vil hun våkne kl. 7 etter helga når klokken skal stilles frem😃

Anonymous poster hash: 07165...3ee

Skrevet

Jentene mine er 4 og 2år. De våkner 6 hver morgen og har gjort det siden de ble født..

De legger seg 19.00, 19,30 i helgene.

Noen barn er morgenfugler. Bli vandt til det og legg deg tidligere.

Skrevet

Min sover til 7-8, legger seg mellom kl.19-20. Sover hele natta. Duppene varierer etter hvor lange de er.

Anonymous poster hash: 5571b...717

Skrevet

Hadde min våknet 6 hadde jeg vært glad. Her har minsten for vane å våkne i 0430 tiden...

Anonymous poster hash: 22496...2aa
Skrevet

Men synes det er rart med de ungene som tar to eller flere dupper, og allikevel sover om natta? Når jeg har fått min til å ta mer enn én dupp, har vi vært våkne hele natta...

Skrevet

HELT normalt! :) 

Anonymous poster hash: a33d9...bc2
Skrevet

Men synes det er rart med de ungene som tar to eller flere dupper, og allikevel sover om natta? Når jeg har fått min til å ta mer enn én dupp, har vi vært våkne hele natta...

Mine har sovet bedre om natta når de har fått godt med søvn om dagen. De dagene det av en eller annen grunn har blitt litt lite søvn så har nettene vært styrete med sen innsovning og mange oppvåkninger. Søvn avler søvn!

Anonymous poster hash: 76f63...019

Skrevet

Mine har sovet bedre om natta når de har fått godt med søvn om dagen. De dagene det av en eller annen grunn har blitt litt lite søvn så har nettene vært styrete med sen innsovning og mange oppvåkninger. Søvn avler søvn!

Anonymous poster hash: 76f63...019

Nei, det er det som er greia. Hvis det duppes mer enn én dupp her, er natta et helvete.

Skrevet

Helt normalt :) Samme mønster som her bortsett fra at min gjerne sover litt lengre dupper enn din :)

Han er 6,5 mnd og sover ca 17 timer i døgnet.

Ellers skal vi jo skru klokken en time frem til helgen så da vil han våkne kl 07 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...