Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 http://www.vg.no/forbruker/foreldre-og-barn/merkeklaer-gikk-rett-i-vasken/a/10138451/ Anonymous poster hash: 5d5f0...546
**venter** Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Om de så hadde vært av bedre kvalitet så ser jeg faktisk ikke vitsen med å kjøpe en body til flere hundre kroner når den maks kan brukes i noen måneder. Barn vokser ofte fra plaggene før de sliter dem ut. Jeg har mye arvet tøy til barna mine, masse fra billigkjedene, de er like fine etter at barn nr 3 har vokst fra dem. Anonymous poster hash: 56c4d...b5c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint!Aldri opplevd hanldet der i ni mnd Anonymous poster hash: 47c26...1f9
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Var vel ikke noe bombe. Folk får kaste bort pengen sine hvis de vil, men jeg handler fornuftig. Anonymous poster hash: 2681f...a0d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint! Da lurer jeg på hvordan du bruker/vasker klærne fra H&M? Har handlet der i alle de år og så og si alt til sønnen på 8 har vært/er fra den butikken. Kan telle på et par fingre når det kommer til reklamasjon for alle kjøp jeg har foretatt meg på H&M.. Anonymous poster hash: fec71...25c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Begge mine barn har mest klær fra H&M. Og de klærne har god kvalitet. Rekker ikke å bli slitt ut, før de må over på neste str. Og jeg har store barn. Anonymous poster hash: 2c07c...284
Honningmelon Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 For min del spiller det ingen rolle om dyre merkeklær har god eller dårlig kvalitet. Jeg bruker ikke 1000 kr. på bukse til en 3-åring uansett. Jeg kan kjøpe merkeklær innimellom, men da er de på salg og da kjøper jeg de fordi jeg syns de er fine. Jeg har heller aldri hatt noe problem med klærne fra HM. Syns de holder like bra dom klærne fra andre kjedebutikker. Ellers kjøper jeg vel mest klær på Name It.
**venter** Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint! Da lurer jeg på hvordan du bruker/vasker klærne fra H&M? Har handlet der i alle de år og så og si alt til sønnen på 8 har vært/er fra den butikken. Kan telle på et par fingre når det kommer til reklamasjon for alle kjøp jeg har foretatt meg på H&M.. Anonymous poster hash: fec71...25c Kan være jeg har vært skikkelig uheldig da. Kjøpte tre bodyer der til vesla når hun var mindre, alle tre var samme størrelse, men etter en vask var de helt ulike og to av dem vridde. Jeg kjøpte for kort tid siden en genser til meg og opplevde av sømmen rundt håndleddet raknet etter første vask. Kjempekjedelig... Derimot kjøpte jeg en bukse til vesla der i fjor sommer, og den brukte vi hele sommeren, og den holdt godt, så kan som sakt være meg som har vært uheldig.
Englenemine Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Aldri opplevd dårlig kvalitet på hm sine klær jeg faktisk. Ei heller Lindex eller Kappahl og Cubus sine.
Edelweis Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Har mest klær fra hm og har ikke opplevd at de har blitt skeive, gått opp i sømmen eller krympet på riktig vask. de arves til nr 2 og 3 også =) men cubus derimot... Der har jeg fått mye dritt fra. de blir skeive med en gang, og saumene går opp og bodyene blir slamsete og klærne krymper masse.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Har mest klær fra hm og har ikke opplevd at de har blitt skeive, gått opp i sømmen eller krympet på riktig vask. de arves til nr 2 og 3 også =) men cubus derimot... Der har jeg fått mye dritt fra. de blir skeive med en gang, og saumene går opp og bodyene blir slamsete og klærne krymper masse. Cubus kan jeg si meg enig i, dårlig kvalitet på det jeg har kjøpt der, så jeg handler aldri på Cubus. Nameit har jeg også dårlig erfaring med (trykknapper som løsner bla.a). Men Lindex, HM og Kappahl har alle vært veldig ok Eneste dyrere klærne jeg har kjøpt, som også har vært veldig gode, er fra Noa Noa. Ellers liker jeg polarn o pyret kjempegodt! Anonymous poster hash: 47c26...1f9
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint!Aldri opplevd hanldet der i ni mnd Anonymous poster hash: 47c26...1f9 Heller aldri opplevd! Handlet der i 18 år Anonymous poster hash: 219a1...345
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper selv mest billigklær til mine fire barn, men det er ikke til å stikke under en stol at de få gangene jeg har kjøpt/fått dyrere merkeklær til dem, så er ofte (ikke alltid) passformen mye bedre. Dog, ikke så mye bedre at det er verd de ekstra kronene Anonymous poster hash: c474f...c0b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint!Aldri opplevd hanldet der i ni mnd Anonymous poster hash: 47c26...1f9 Heller aldri opplevd! Handlet der i 18 år Anonymous poster hash: 219a1...345 I tillegg har mange av klærne gått i arv, da de har holdt seg veldig fint! Anonymous poster hash: 219a1...345
**venter** Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper mye billigklær, men akkurat HM holder jeg meg lnagt unna. Både til barn og voksen går sømmene fort opp og mister farsongen. Synd, for de har mye fint!Aldri opplevd hanldet der i ni mnd Anonymous poster hash: 47c26...1f9 Heller aldri opplevd! Handlet der i 18 år Anonymous poster hash: 219a1...345 I tillegg har mange av klærne gått i arv, da de har holdt seg veldig fint! Anonymous poster hash: 219a1...345 Jeg har ikke noe imot billigklær altså¨, vi handler stort sett på KappAhl, Lindex, NameIt til barna og VeroModa ol. til meg. Men min erfaring med HM var den, og jeg ser at jeg mest sannsynlig har vært uheldig da det ikke er andres erfaring.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 Det eneste jeg har hatt dårlig erfaring med fra billigtøy er de standard bodyene uten knapp i halsen, husker ikke om det var hm eller Cubus. Og name it tøy generelt. Der har jeg opplevd ull som revner i sømmene, trykknapper som enten detter av eller at det blir hull i stoffet rundt fordi knappene holder såpass hardt. Noe av name it tøyet krymper mye og mister farge og fasong i vask. Eller er jeg fornøyd med billigtøyet. Handler stort sett på Cubus fordi barna mine er kraftige. Hm blir litt trangt for de. Anonymous poster hash: d98b0...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå