Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 At barnevern, hjemmepleiere osv, ikke får lov å låne doen i hjemmet til private? Anonymous poster hash: c032e...c2c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Er det lovbrudd om de gjør det? Anonymous poster hash: c032e...c2c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hæ? Har jeg aldri hørt om at det er. Jeg har i hvertfall tisset hos mang en bruker i hjemmetjenesten. Selvfølgelig har jeg sett an litt, og spurt først. Gjerne hos noen jeg gikk til ofte. Men må man, så må man. Er vel bedre å spørre om å få låne toalettet enn å måtte gå fra vedkommende uten å ja fullført arbeidsoppgavene? Anonymous poster hash: 24f59...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå