Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er DU medlem? I såfall, hva syns du om gruppa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med i ei stor gruppe på FB ja. Men er ikke sikker på om det er samme gruppa som du mener? Hva er navnet på gruppa? :-)

 

Spennende gruppe å følge. Myyyyyyye rart som dukker opp der ja :-p

 

Anonymous poster hash: 04e90...df5

Skrevet

Gruppa heter JENTESNAKK !:-D Hehe...

Skrevet

Jeg er ikke medlem, men jeg ble jo nysgjerrig. ;)

Jeg fant intet mindre enn 4 grupper som heter jentesnakk, 5 grupper hvis jeg tar med den for gravide.



Anonymous poster hash: 0bfa0...944
Skrevet

Ja jeg mere jo helt klart den med over 3000 medlemmer da;-D

Skrevet

Nei, hva snakker de om der ? Noen eksempler?

 

Anonymous poster hash: f1fd9...ce9

Skrevet

Nei egentlig alt mellom himmel og jord, Utarter seg til diskusjoner innimellom også, men lurte vel i grunn på om noen er medlemmer der å om hva forskjellene på en slik gruppe og det å være her på anonymen er i følge dere..

Skrevet

Forskjellen er akkurat det, anonym og ikke anonym.



Anonymous poster hash: 0bfa0...944
Skrevet

 

Forskjellen er akkurat det, anonym og ikke anonym.

 

Anonymous poster hash: 0bfa0...944

 

 

hehe, ja DET skjønner jeg jo:-P Men tenker mer på hva DU liker best? Å ''diskutere/trolle'' på anonymforum, eller være ordentlig med navn?

Skrevet

Jeg liker best å være anonym, uten å trolle. 



Anonymous poster hash: 0bfa0...944
Skrevet

 

Jeg liker best å være anonym, uten å trolle. 

 

Anonymous poster hash: 0bfa0...944

 

Men du liker ikke være på forum uten å være anonym?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...