Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Har vanskelig for å få orgasme sammen med kjæresten min.. Ikke noe problem alene. Tror mye ligger i at jeg ikke klarer å slappe av skikkelig..og blir veldig stressa.. Han er vel egentlig den første typen jeg har hatt som faktisk bryr seg om meg, og vil at jeg også skal ha det godt. Så blir jeg veldig lei meg for at jeg ikke får til.. Sist gang vi hadde sex sovnet han raskt etterpå, mens jeg lå igjen og grublet..og felte nesten noen tårer av hele greia.. (Kanskje barnslig, men bare ble sånn...) tenker at jeg selv også må ta initiativ..men får liksom ikke til... Anonymous poster hash: a7b32...21c
Nerdina Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Det er jo litt forskjellig du kan prøve Det er helt normalt at man ikke får orgasme under sex men at man bare trenger litt hjelp. Noe som fungerer for meg er en orgasmeolje, den føles litt varm og veldig kriblende ut rundt klitoris! Den er veldig deilig å bruke under sex for den er jo ikke i veien. Her ser du den: http://www.lekerforvoksne.no/products/on-lystolje-ultra Den har de også som en balm du kan smøre på som skal fungere like bra men har ikke prøvd den enda. Noe annet som har hjulpet meg er en liten klitorisvibrator. Denne kan du ha på fingeren: http://www.lekerforvoksne.no/products/c1-klitorisvibrator , den er ganske krafitig og er faktisk fra Norsk produsent Det er ikke barnslig at du føler dette men det skal være helt normalt å ikke få orgasme sammen. Dette er vel noe som helst skjer på film kansje. Men jeg ville ihvertfall prøvd noe av dette sammen Går jo og å prøve noen fantasier om dere har noe som pirrer dere. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Dette med å slappe av, nyte og tørre å være fri er første trinn. Stress og at en er redd for at kroppen ikke er fin er drepen på et spennende sexliv. Pust med magen og bruk litt hjelpemidler underveis. Ikke ta ting så seriøst. Nyt ham og ikke tenk så mye Anonymous poster hash: 07c4d...258
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Klarte faktisk å få orgasme med mannfolket for første gang etter over 3,5 år sammen (uten å "jukse") nå nylig.. Du må bare slippe alt av hemninger og NYTE- virkelig! Og LAG LYD! Anonymous poster hash: 5eb96...aad
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg brukte også lang tid før jeg fikk det med min mann, klarte som deg ikke å slappe av/slippe meg løs. Etter litt (var over et år) "løsnet" det. Ikke stress, det kommer Anonymous poster hash: cfbdf...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå