Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 han vil ikke gifte seg Endelig har jeg, etter å ha bommet en gang eller to tidligere i livet, funnet den jeg vil være sammen med resten av mitt liv. Jeg som aldri har tenkt tanken på å gifte meg tidligere, det var noe andre folk drev på med..har plutselig blitt så giftelysten. Og så vil han ikke..han tror ikke noe på det rettere sagt. Liker ikke å si det, for vet det i teorien ikke bør spille noen rolle, men jeg er innerst inne skuffet fordi det tydeligvis ikke er så viktig for han å binde seg til meg.. Å så tenker jeg jo i samme slengen at han kanskje ikke er så gira på meg som jeg er på han da.. Anonymous poster hash: e551e...2f0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Lykke til Anonymous poster hash: b668d...ced
skjotta Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 For noen mennesker er det ikke når man gifter seg at man binder seg med noen. jeg ser ikke på giftemål som en forpliktelse eller bindemiddel. Et ekteskap kan avsluttes med en underskrift. For meg var den ultimate tillitserklæringen til forholdet vårt at vi fikk barn sammen. Jeg ville ikke fått barn med noen jeg ikke ønsket å tilbringe livet sammen med fordi barn binder oss sammen for resten av livet. heldigvis har samboer samme syn som meg på dette så giftemål er ikke noe tema i dette huset.
skjotta Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Og felles gjeld. Mye større forpliktelse å ha felles gjeld....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Og felles gjeld. Mye større forpliktelse å ha felles gjeld.... Jeg er enig med deg om å få barn sammen er en større tillitserklæring, men han er ferdig med de greiene der så det er ikke aktuelt. Vi har felles gjeld da, men var vel ikke gjennom gjeld jeg så for meg å binde meg...selv om det ikke er bare gjennom det da. Litt så,, "ok, du vil ikke ha barn med meg men da vil jeg vi skal gifte oss.." Anonymous poster hash: e551e...2f0
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Nå sier ikke du noe om hvor lenge dere har vært sammen, men min erfaring var at han ikke såg poenget i og gifte seg. Dette var hans synspunkt de første årene vi var sammen, men han endret mening etterhvert som vi ble mer og mer knyttet til hverandre. Da vi hadde vært sammen i 3 1/2 år, så fridde han til meg, da var han selv klar for det! Så du skal aldri si aldri ;-) vi har ikke barn sammen enda (bortsett fra voffsen vår som vi anser som bebisen), men det er noe med det og være gift. Personlig føler jeg meg tryggere i forholdet, og takknemlig for at han valgte meg som sin livsledsager! Man har uansett ingen garantier for hvordan et forhold utvikler seg, enten man er samboer, gift eller har barn sammen. Anonymous poster hash: 57ecc...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå