Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Mange som ikke forstår at for å oppnå en varig vektendring må enn trene. Alle kan gå ned 15 kg men hvor mange er der 2 år etter uten å trene? Og for de som gå på lavkarbo. Sjekker dere kolesterolet? Er jo gjort studier på medisinstudenter som måtte gå på medisiner for få ned det farlige kolesterolet etter kort tid på lavkarbo. Anonymous poster hash: 161c2...347
HvittHus Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Tja jeg gikk ned 12 kg på lavkarbo uten å trene, og hvor kolesterolet falt under 3 Holdt meg på samme vekt i mange år helt fram til hofta sviktet og jeg fikk frozen shoulder samtidig. Da gikk jeg opp igjen 6 kg pga all stillesittingen. Nå er skulderen tint og hofta operert så nå skal jeg ned igjen i vekt. Med lavkarbo
<3 2G <3 Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Er forskjell på lavkarbo og lchf. Er jeg flink så kam jeg gå ned mye på det uten annet enn verdagsaktivitet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Mange som ikke forstår at for å oppnå en varig vektendring må enn trene. Alle kan gå ned 15 kg men hvor mange er der 2 år etter uten å trene? Og for de som gå på lavkarbo. Sjekker dere kolesterolet? Er jo gjort studier på medisinstudenter som måtte gå på medisiner for få ned det farlige kolesterolet etter kort tid på lavkarbo. Anonymous poster hash: 161c2...347 Hvis man gjør lavkarbo på riktig måte så vil det holde kolesterolet helt fint og faktisk forbedre det. Jeg har levd på lavkarbo i 10 år (aldri pga vekten) og har perfekte kolesterolverdier. Er over 40 år. Anonymous poster hash: f0066...8d5
MrsMilla Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Sikkert litt forskjellig fra kropp til kropp også dette. Men jeg klarer aldri i verden å gå ned mer enn et par kilo uten å trene, og ikke f. om vekta ville holdt seg der. Ville heller ikke klart å ha den slanke spreke kroppen jeg har til vanlig uten trening, jeg er skapt med damerumpe, og legger lett på meg. Sunt kosthold og moderat trening er det eneste som funker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå