skjotta Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Siden det er fyfy å dele sånt på Facebook for jeg vel dele her at jeg har vasket og ryddet hele huset i kveld. Til og med vaskerommet har fått en spitshine og snart er hele klesvasken tatt. Deeeilig, og ja, jeg er rimelig fornøyd med meg selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Min status er; "Så helvetes irriterende at enkelte leger bare deler ut sykemeldinger i hytt og pine, vedkommende som var hos legen i dag og fikk sykemelding er allerede på bedringens vei. IDIOTI!!" Å, deilig med en utblåsning Grattis med toppshina hus, det skjer som regel bare til jul her Anonymous poster hash: ae837...538
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 .. Spiser en sjokoladebit etter en lang dag på jobb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er så lat, så lat. Leiligheten er ikke så ryddig og jeg burde ha kommet mye lenger på bacheloroppgaven min Anonymous poster hash: 3db8c...c9c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg lurer på om jeg er gravid igjen med barnefaren Han behandler meg som en drittsekk så hadde vært ekstremt flaut å si at jeg er gravid med han igjen. Vi har de siste månendene KUN hatt sex å begge har nytet det uten at det har vært noe mer. Drømte faktisk for ca en måned siden at jeg ble gravid med han men tenkte at det skjer ikke uansett. Nå er jeg kvalm på formiddagen også gir det seg på ettermiddagen. Å er kjempe trøtt uansett hvor mye jeg sover. Det var de første tegnene sist gang :S Anonymous poster hash: 8b0ad...5d8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Har hatt en super dag med smerter etter tapt visdom, influensa, syk treåring i tillegg til baby hjemme og en mann som bare MÅTTE på jobb til tross for at jeg spurte veldig fint om han ikke kunne bli hjemme. *Kryper under dyna og syns synd på meg selv* (Har altså trukket visdomstann) Anonymous poster hash: 2d4e0...21d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Deler fint lite på Facebook men ville gjerne skrevet: så lettet over at mamme ikke hadde kreft som hun trodde! Ellers så vil jeg dele at jeg har vært flink å gå tur i dag i godværet. Trillet tur-retur svigermor i det nydelige været:) Anonymous poster hash: 395fb...7fb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Føler meg sporty som er alene på fjellet med baby. Anonymous poster hash: 78ecf...888
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har deep throathet for første gang i mitt liv. Visste ikke at det var jeg gjorde, før jeg googlet litt om det etterpå. Det var en helt drøy opplevelse og veldig morsomt. Anonymous poster hash: 9a981...bf7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har deep throathet for første gang i mitt liv. Visste ikke at det var jeg gjorde, før jeg googlet litt om det etterpå. Det var en helt drøy opplevelse og veldig morsomt. Anonymous poster hash: 9a981...bf7 Tror forresten jeg dropper en fb-status om dette Anonymous poster hash: 9a981...bf7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Hatt 2 treningsøkter idag! Fornøyd med meg selv! Anonymous poster hash: 8e0d8...982
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Har virkelig verdens nydeligste barn, som gjør meg til en meget lykkelig dame!! Barn er meningen med livet!! Pluss denne mannen da, allright han også 👼 Anonymous poster hash: c16fd...e95
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er blitt så feit, jeg må bli singel for da raser jeg ned i vekt, ******* det er slutt!! Har dårlig samvittighet for ungene, trenger masse penger og vil ut i helgen og flørte og få masse oppmerksomhet. Er lei av livet, lei av folk, lei av at ting ikke går min vei. Lei av å være lei for luksusproblemer, tenker på alle barn som lider og vil engasjere meg. Men mest av alt vil jeg skaffe penger til en Crazy helg og gjøre det slutt med deg som jeg ikke er forelska i. Men jeg klarer ikke være alene. La oss være søndagskjærster?? Livet suger nå. Trenger mirakelkur og cash. Hahaha, hadde jeg skrevet alt jeg EGENTLIG tenker hadde nok folk fått et litt annet intrykk. Sikkert endel som hadde slettet meg på fb også, om jeg hadde delt denne der. Godt med anonymforum iblandt:p Anonymous poster hash: 24ba7...a23
skjotta Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2014 Godt det ikke bare er meg som har skrytebehov og innebygd frustrasjon. kan videre blåse ut at av og til er det vanskelig å være så heldig at man har to friske, flotte barn når man har et familiemedlem som ikke blir geavid til tross for mange prøverørsforsøk og som, når hun endelig ble gravid med tvillinger, mistet begge i uke 8 og et annet familiemedlem sin 15 mnd gamle sønn ligger på rikshospitalet pga hjernesvulst. livet er urettferdig og av og til føles det kjipt å være heldig...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har også bare i dag spist, 3 knekkebrød, to brødskiver m egg, ost og smør, 50 gr crispo, en kinder maxi, ca. 100 gram annen sjokolade, et stk kake, en oreokjeks, ca. 7 yougortnøtter, kyllingwok (stor porsjon), 1 liter brus, 3 kopper te, en kjærlighet, 1 pk salte bamser. *spyr av meg selv* Enda verre i går!! Anonymous poster hash: 24ba7...a23
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Nettopp kommet hjem fra økt to på treningssenteret i dag. -:-) Anonymous poster hash: c3ce3...5be
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 "Gått 12 km i formiddag med lillemann og vært 3 timer på treningssenteret- med effektiv trening! #Svettnybaktmamma Utenom det har jeg forøvrig vært et slakt i hele dag, og nå er jeg superklar for senga. Dusjen roper, men hele kroppen sier at smertene virkelig ikke har sjangs til å få til å vaske bort den jævla svettlukta! #Ropepåmannenogbeomhjelp?God natt alle :)" Anonymous poster hash: ace72...09b
Tarssan Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Har i det siste fått ryddet opp i noen selvforskyldte bekymringer, hatt et par gode dager hvor jeg har vært i så godt humør. Positiv og lykkelig Og så kommer det som lyn fra klar himmel, en slik indre uro om at noe er galt eller kommer til å bli galt.. Skikkelig ekkelt! Noen som kjenner følelsen?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er sliten. Lei av at virkelig ingenting går riktig vei uansett hvor hardt jeg jobber. Avskyr meg selv fordi jeg er for sliten til å bry meg og blir fort sint og lei på andre fordi de ikke jobber i samme tempo. Anonymous poster hash: b3dd5...331
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #20 Skrevet 27. mars 2014 Føler meg sporty som er alene på fjellet med baby. Anonymous poster hash: 78ecf...888 Det var planen min uka her. Men mannen synes vi burde være to voksne.i tilfelle noe skjer og det er veldig dårlig mobildekning der. Anonymous poster hash: ce94c...364
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #21 Skrevet 27. mars 2014 Da måtte det blitt en betroelse om at jeg ikke eier viljestyrke. Jeg jobber hjemme dag, og propper i meg rester etter barnebursdagen i går. Anonymous poster hash: 7ea89...17b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #22 Skrevet 27. mars 2014 Jeg er 37 uker på vei og er KJEMPELEI aner dere hvor mye jeg gleder meg til å få tilbake kroppen ( sånn relativt mye iallefall?) Hehe. Det er deprimerende å se hvordan kroppen så ut for et år siden, helt flat mage og stram rumpe, ift nå: Kvapsete, 12 kg tyngre og full av vann, fingrene mine ser ut som pølser Gleder meg til å trene på sats, gå lange turer, drikke et glass hvitvin, snuse med god samvittighet, og selvsagt gleder jeg meg mest til å holde nurk nr 2 i armene mine!! ÅÅÅÅH, JEG ER SÅ DRITTLEI AV Å VÆRE GRAVID! sånn, og taaakk for meg Anonymous poster hash: 6a6ac...eeb
skjotta Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 27. mars 2014 Jeg er 37 uker på vei og er KJEMPELEI aner dere hvor mye jeg gleder meg til å få tilbake kroppen ( sånn relativt mye iallefall?) Hehe. Det er deprimerende å se hvordan kroppen så ut for et år siden, helt flat mage og stram rumpe, ift nå: Kvapsete, 12 kg tyngre og full av vann, fingrene mine ser ut som pølser Gleder meg til å trene på sats, gå lange turer, drikke et glass hvitvin, snuse med god samvittighet, og selvsagt gleder jeg meg mest til å holde nurk nr 2 i armene mine!! ÅÅÅÅH, JEG ER SÅ DRITTLEI AV Å VÆRE GRAVID! sånn, og taaakk for meg Anonymous poster hash: 6a6ac...eeb medfølelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå