Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Han er en ego uten like, men spiller veldig på at han "er verdens snilleste og mest omtenksomme!" De to barna han har er ikke så nøye, 5 mnd siden sist han så de, bor hele 5 min unna også! I tillegg betaler han ikke bidrag, så har en enorm gjeld pga dette. Lykke til småjenter! Må legge til at han dusjer kanskje 1 gang i uka også... Og vasking i leiligheta han bor i hos FORELDRENE i en alder av 35 er nok vasket 1 gang i året! Nice... Barna får ikke være der, ble faktisk anbefalt av familieværnkontoret om å holde de borte fra boligen hans. Trenger jeg forklare at forholdet vårt tok raskt slutt!? Må ha levd i en boble jeg, og det forklarer jo hvofor jeg ble deprimert. Jaja.... Syns synd i nåværende "date" på 21 år, alenemor og aner sikkert ikke noe om hvordan han er..... Anonymous poster hash: f2d5b...29c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Men, du som tydligvis er så voksen og ansvarlig. Hvordan ble du sammen med og fikk barn med en som vasker seg en gang i uka og vasker leiligheten sin en gang i året? Jeg skjønner meg ikke på folk som bare får barn med menn som tydligvis ikke klarer å ta vare på seg selv en gang! Anonymous poster hash: 1651b...0ad
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skjønner godt hvordan du kunne komme i den situasjonen. Jeg har gjort det selv. Min eks viste seg å være voldelig, kontrollerende og generelt psyko. De første 1,5 årene merket jeg ingenting. Ikke før jeg hadde flyttet inn til han, og fått barn. Da satt jeg der. Nå er jeg endelig friiiii! Mens "mannen" er sammen med en som er 14 år yngre og ikke tror et fnugg på det at han er voldelig, utro etc. Lykke til sier jeg bare. Her må en redde seg den som kan:-) Anonymous poster hash: 79245...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå