Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Hvorfor får man stikkinger på tungen etter man har spist en del av dette? Jeg får det hver gang jeg spiser både kiwi og ananas og jeg er ikke allergisk. Flere som får det og/eller vet hva det skylles? Anonymous poster hash: 05a10...748
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Mye syre Anonymous poster hash: 62280...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå