Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Kjøpte dere nye klær etterhvert, eller ventet dere til målet var nådd? Jeg har gått ned 22 kg nå og klærne begynner naturlig nok og bli store. Kan bruke buksene hvis jeg har belte og toppene kan brukes, men det blir ikke akkurat pent da de henger og slenger litt. Kjøpte meg nye BH'er da, sliter med mye smerter i nakke og skuldre så prioriterer godt løft til brystene. Likevel tenker jeg at det blir dyrt hvis jeg skal handle en helt ny garderobe nå, også går jeg ned 10-15 kg til. Anonymous poster hash: aa8d0...50f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Eg kjøpte elastiske kjolar, dei kan ofte brukast over mange størrelsar. Anonymous poster hash: d1dd7...00c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har ikke gått ned like mye som deg da, men av prinsipp skal jeg ikke kjøpe nytt før målet er nådd! Enda en motivasjon for å fortsette tenker jeg! men du må jo ha noe å ha på deg, og med så stort vekt-tap skjønner jeg at alt er for stort.. Så du kan jo unne deg en bukse iallefall? Flink du har vært forresten!!!!! Anonymous poster hash: 96952...4cb
Gjest Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Har gått ned snart 20 kg og har måttet kjøpe meg nye klær underveis. Ellers ser det trashy ut :/ Har enda 15 kg igjen føre jeg når målet og må nok kjøpe enda nye plagg på vei mot målet dit. Kjøp noen basisvarer, som ikke er så dyre. Gjerne H&M Kjøpte selv nye bukser på Fransa i går og noen nye topper, slik at jeg føler meg fresh. Lykke til medd resten forresten.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 I tiden jeg var på vei ned fornyet jeg litt innimellom, når alt annet ble for stort. Hadde også en del klær liggende fra før som jeg etter hvert passet inn i. Men før jeg nådde målet mitt kjøpte jeg aldri mye klær eller dyre klær. Og gjerne noe man kunne beholde en stund uavhengig av størrelse! Anonymous poster hash: c6229...21b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Og forresten gratulerer med flott vekttap hittil og lykke til videre til målet Anonymous poster hash: c6229...21b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Takk for svar! Tror kanskje jeg handler inn litt basisplagg ja. Litt herlig å føle seg litt pen også da. Takk for gratulasjonene, jeg er veldig stolt av meg selv. Håper resten går like enkelt, men antall kg er egentlig ikke det viktigste. Det som er best er å virkelig føle at helsen har blitt bedre, og at jeg har mer energi og overskudd! Motivasjonen er jo at barna mine fortjener en frisk mamma som orker å leke med dem! Anonymous poster hash: aa8d0...50f
Klønemor Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Wow så flink du er!! så utrolig kjekt:) jeg valgte å kjøpe litt klær underveis for å føle meg fresh og fin, og det gjorde vekttapet mye lettere for min del. Når jeg gikk i de gamle "posete" klærne så følte jeg meg feitere enn før egentlig.. Så slapp og dvask ut. Hjalp på selvbildet med klær som passa og fikk fram den nye figuren min, selv om figuren fortsatt er prega av en del kilo for mye;) Lykke til videre, du er superflink!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå