Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 2 laksefileter, masse blomkålstappe med hvitløk i og 8 asparges med masse revet parmasan over. Er dagens treningsøkt forgjeves nå? hvor mange kalorier tror du dette kan inneholde?? Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Slutt å telle kalorier - det du har spist er sunt og påvirker blodsukkeret ditt lite. Dette er ikke mer enn jeg kan spise på en dag uten å trene også. Hadde stappen vært av potet ville det vært en annen sak. Slutt å telle kalorier Anonymous poster hash: 0f53f...6cb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Vil ikke legge på meg når jeg er i gang med vektnedgang Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Dette er da ikke mye??!?! Anonymous poster hash: 3f688...1dd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Ja, det du har spist er jo sunt, så ikke tenk på det en gang! Kan muntre deg opp med å skrive hva jeg har trykket i meg i dag; en stor skål med sånn coco pops (frokostbl.) en pose med popcorn, en halv kokesjokolade, flere riskaker, en neve rosiner, nå drikker jeg cola, og i tillegg har jeg spist 4-5 brødskiver og hatt noen kopper kaffe... Anonymous poster hash: f6f87...f6e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Bra du tok dagens treningsøkt da for da går det sikkert opp i opp i kaloriene i middagen. Spiser du mye en dag er jo virkelig treningen viktig. Uansett høres ikke det du spiste så mye ut..var jo mat uten altfor mange kalorier.. Anonymous poster hash: dff5f...5d8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Åh, men du prøver sikkert heller ikke å slanke deg? Da er det jo greit Burde ikke spist meg såå mett..! Anonymous poster hash: 719c4...ed2
MrsMilla Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 2 laksefileter, masse blomkålstappe med hvitløk i og 8 asparges med masse revet parmasan over. Er dagens treningsøkt forgjeves nå? hvor mange kalorier tror du dette kan inneholde?? Anonymous poster hash: 719c4...ed2 Tror ikke jeg ville bekymret meg over så sunn og god mat. Tipper dagens treningsøkt fungerer enda bedre nå med slike byggeklosser til kroppen. Kalorimessig tror jeg at jeg ville gitt f. men jeg teller heller ikke kalorier. Min erfaring er vel mer at med mer kaloriinntak kan man øke aktivitetsnivået enda mer - og altså løpe enda lengre og ta skikkelig i (med mindre man nettopp har spist...)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Føler meg litt tryggere nå, takk for tilbakemeldingene hi Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Nettisen:) Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Et sunt og bra måltid, absolutt ikke noen grunn til bekymring:)
*Nøtta* Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Ingen treningsøkter er forgjeves. Det er lov å kose seg, selv om man prøver å gå ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Ja, det du har spist er jo sunt, så ikke tenk på det en gang! Kan muntre deg opp med å skrive hva jeg har trykket i meg i dag; en stor skål med sånn coco pops (frokostbl.) en pose med popcorn, en halv kokesjokolade, flere riskaker, en neve rosiner, nå drikker jeg cola, og i tillegg har jeg spist 4-5 brødskiver og hatt noen kopper kaffe... Anonymous poster hash: f6f87...f6e Nå ble jeg kvalm.. Hadde ikke greid å stappe i meg all den dritten på en lørdag en gang... Anonymous poster hash: e9f5d...c0e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Vil ikke legge på meg når jeg er i gang med vektnedgang Anonymous poster hash: 719c4...ed2 Da må du jo ikke spise så mye da.. Anonymous poster hash: 991f9...1ad
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 No shit? Derfor jeg spør her hvor mange kcal jeg kan ha fått i meg da! Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Ja, det du har spist er jo sunt, så ikke tenk på det en gang! Kan muntre deg opp med å skrive hva jeg har trykket i meg i dag; en stor skål med sånn coco pops (frokostbl.) en pose med popcorn, en halv kokesjokolade, flere riskaker, en neve rosiner, nå drikker jeg cola, og i tillegg har jeg spist 4-5 brødskiver og hatt noen kopper kaffe... Anonymous poster hash: f6f87...f6e Nå ble jeg kvalm.. Hadde ikke greid å stappe i meg all den dritten på en lørdag en gang... Anonymous poster hash: e9f5d...c0e Fnis, da vil du ikke vite hva jeg stapper i meg på lørdager... Hehe... Anonymous poster hash: f6f87...f6e
CaptainHindsight Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Laks og blomkål altså? Hehe, trodde det var noe skikkelig saftig jeg. I dag har jeg spist frokostblanding med frukt som potetgull, syns det er hakket flauere
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Haha, Captain Høres lite fristende ut! Problemet er mengden, ikke selve maten.. 2 hele fileter er ganske mye for ei (lita) jente syns jeg, også all den mosen i tillegg! Sukk.. Anonymous poster hash: 719c4...ed2
CaptainHindsight Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Haha, Captain Høres lite fristende ut! Problemet er mengden, ikke selve maten.. 2 hele fileter er ganske mye for ei (lita) jente syns jeg, også all den mosen i tillegg! Sukk.. Anonymous poster hash: 719c4...ed2 Hihi, neeeeeida. Overraskende godt! Det du har spist er jo nyttig mat. Fisk er godt for deg, blomkål er godt for deg, hvitløk er superbra for deg, og parmesan er godt for sjelen for de som liker det Henger meg på dem som sier at det heller er lurt å spise litt mer etter trening.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Laksefiletene er ca 400 kalorier. Hva hadde du i blomkålmosen? Kun hvitløk? Asparges er helt ok og parmesan hadde du vel ikke flere hundre gram av? 100g parmesan er ca 450 kcal. Stekte du, eller hadde oppi, olje i maten kan du legge til 100kcal pr spiseskje. Sunn mat kan fort bli usunn hvis det er for store mengder, eller man glemmer å ta med oljen i beregningen. Hadde du melk eller fløte i mosen er det mye kalorier i det også. Mitt tips til deg er å laste ned en app som heter Lifesum og veie maten du spiser for deretter å legge inn dette i Lifesum appen. Da får du mer kontroll. Og for all del, tell kalorier om du vil ned i vekt Anonymous poster hash: ade26...0e6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Herregud for en kaloribombe!!!!! Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #21 Skrevet 26. mars 2014 Må trene ganske så hardt for å "trene inn" det måltidet ja:/ Anonymous poster hash: ade26...0e6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #22 Skrevet 26. mars 2014 Godt å vite, spiser ikke så mye nestegang.. Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #23 Skrevet 26. mars 2014 Bruker du Lifesum appen, så kan du vite 100 % akuratt hvor mye kalorier du har i deg. Ned til kalorier pr gram. . Anonymous poster hash: 4f7bf...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Å skeie ut en gang iblant har ikke SÅ mye å si, det er hvis måltidet blir så stort ofte at det gir utslag på vekta. Det hadde jo vært "verre" om det var skikkelig usynn mat du haddr stappa i deg masse av, dette er i det minste bra for kroppen Anonymous poster hash: bf3c5...753
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Faren er over, vekta var mye lavere enn forventet, tross min frotsing i fisk og blomkål Anonymous poster hash: 719c4...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå