Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skal på en undersøkelse på sykehuset snart. Saken er at legen min glemte å sende henvisningen min så nå er denne undersøkelsen mange måneder forsinket og jeg bekymrer meg veldig for dette. Er det noen som kan se hvordan det står til med meg og utfallet av undersøkelsen? Med vennlig hilsen urolig. Anonymous poster hash: fa166...1c8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Hei, jeg følte at jeg burde svare deg. Det første jeg så var noe som lignet kikhullskirurgi. Jeg opplever ikke egentlig at det er noe som skjæres vekk, og jeg opplever ikke dette som er "i veien" som noe ondartet. Og jeg ser god oppfølging med ultralyd over området i etterkant, hyppige og litt kliniske til å begynne med, men færre og mer personlige og hyggelige etterhvert. Om dette er noe du kan relatere til deg, om det faktisk er deg jeg tar inn, så gi meg tilbakemelding på det. Da kan jeg legge ut nicket mitt, og du kan sende meg en pm om du vil, så kan jeg prøve å se noe mer. Anonymous poster hash: 4dd91...eb8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Ja, det kan godt stemme. Jeg burde kanskje presisere at jeg venter på innkalling til to ulike undersøkelser, men det er bare den ene jeg frykter kan gi dårlige nyheter... Den andre er mer en utredning for å fjerne ubehag. Anonymous poster hash: fa166...1c8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Dette ble rotete. Jeg har fått innkalling til den jeg frykter, mens jeg fremdeles venter på innkalling til den andre. Anonymous poster hash: fa166...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå