Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er den beste dagen på leeeeeeeeenge, jeg er så hæppi hæppi hæppi... Nabo`n fra h"%" skal flytte, leiligheten ligger på finn... jeg er så glad:))))) Fikk tårer i øyekroken da jeg så salgsplakaten, tenk å gå vår og sommer i møte uten angst for hva de kan finne på....( lista er lang, jeg har skrevet logg i 2 år...). Så håper jeg at jeg får naboer som ikke viser fingern eller sier "fitte" når jeg går forbi - og datteren min skal få mer frihet for når den blir solgt vil jeg føle meg tryggere. LIFE IS GOOD :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he... artige er vel neppe ordet... Jeg har prøvd å ligge lavt i terrenget men må si jeg har blitt forbanna noen ganger... Festing til langt på natt med en liten i hus er ikke gøy, jeg bor alene så jeg hadde nok følt meg tryggere om jeg hadde en mann... men det er liksom litt feil grunnlag for å skaffe en (mann altså...).

Det hele ekskalerte for et år siden da dattern min var ute i gata å lekte, da "de" kom spurte hun "er du snill" (klart hun har plukket opp "stemningen" men jeg har aldri sagt noe...) hvorpå han stod å kjefta på meg forran barna i gata - jeg stirret sjokka på han, sa ingenting - det var nok like greit... Men jeg tenkte, datteren min lurte på om du var snill, hva tror du hun tenker nå?!?!

Får si som Peter Pan sa til Jane "glà jeg er kvitt deg" - fortest mulig håper jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...