Gå til innhold

Helsikes cerazette! Erfaringer p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferdig med ammingen og begynner å bli rimelig lei av hyppige blødninger og Humørsvingninger!

Vurderer p-stav men lurer på om det er noen bivirkninger ala cerazette? Orker ikke ny runde med Humørsvingninger og null sexlyst. Vil ha tilbake mitt gamle meg!

Anonymous poster hash: 4fce1...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ferdig med ammingen og begynner å bli rimelig lei av hyppige blødninger og Humørsvingninger!

Vurderer p-stav men lurer på om det er noen bivirkninger ala cerazette? Orker ikke ny runde med Humørsvingninger og null sexlyst. Vil ha tilbake mitt gamle meg! Anonymous poster hash: 4fce1...bd8

Mannen min mente jeg ble bedre i hodet og litt mer aktiv til å ta initiativ til kos av P-stav fremfor cerazette. Han sa at jeg hadde vesentlig mye bedre og stabilt humør :) Skal tilbake på P-stav etter graviditet/amming

Anonymous poster hash: da250...f5b

Skrevet

Hva med p-ring? Det var jeg kjempefornøyd med!

Anonymous poster hash: 1eaf5...222

Skrevet

Cerazette inneholder det samme hormonet som p-stav, så virkningen blir lik.

Anonymous poster hash: c205e...c85

Skrevet

Jeg har brukt begge

Stav anbefales :)

Anonymous poster hash: a4a20...a64

Skrevet

Hvor lenge har du brukt Cerazette?

Hvis du har problemer med Cerazette er sannsynligheten ganske stor for at du får tilsvarende trøbbel på p-stav (Cerazette brukes for å "teste" virkningen før man setter den inn, er jo litt dyrt)... 

Skrevet

Anbefaller spiral på det sterkeste! Mye mindre vondt, mistet mensen helt

Stabilt humør og med lang virkning(5år). Nedturen er bare at den er dyr som et engangsbeløp. Rundt 1300 tror jeg. billig hvis du tenker på hvor lenge du kan ha den, men som sagt dyrt å betale alt på engang:))

Anonymous poster hash: ae243...460

Skrevet

Må bare legge til at jeg mente hormonspiral:)

Anonymous poster hash: ae243...460

Skrevet

At de kan være fryktelig vanskelig å få ut igjen...sittet på fire timers operasjoner for å få dem ut...

Anonymous poster hash: 58ab8...7dd

Skrevet

Jeg har P-stav å har gått helt år uten omtrent noe som helst sexlyst :S

Det først nå den siste måneden jeg plutselig fikk ekstrem sexlyst tilbake,men det nok som sagt over ett år :S

Anonymous poster hash: 5d73b...032
Skrevet

Huff ja det er fordeler og ulemper med all prevensjon! Må se d litt an tror jeg. Kanskje starte på en annen p-pille? Hvordan fungerer p-ring forresten? Kjenner ingen som har det.

HI

Anonymous poster hash: 4fce1...bd8

Skrevet

Jeg har utrolig ustabil mens med p-stav. Og ingen sexlyst. Så jeg skal ta den ut. P-ring er genialt. Setter den inn, har den inne i 3 uker, tar den ut, får mensen, setter den inn etter 7 dager. Den kan tas ut under sex, og være ute i max 3 timer før du setter den inn igjen. Ikke alle som kjenner den under sex heller.

Skrevet

Gikk fra Cerazette til p-plaster (evra). Det var en stor og merkbar overgang til det bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...