Gå til innhold

La mine barn overnatte hos en langer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har vært narkoman siden jeg ble født (minst). Hun har aldri vært alene sammen med barna mine, men hun var alltid velkommen hit!!! 

"Heldigvis" ble hun tatt med et stort parti narkotika som skulle smugles inn til Norge... og ble dømt til fengsel. Hun valgte avrusning, hun var borte i 3 år tilsammen (med fengsel + soning). 

Hun får jo noe drikkende hun skal ta som skal hindre rustrangen, husker ikke hva det heter. Hun henter på legevakten 1 gang i uken. 

Hun klarer seg så godt! Kjempeflink har hun vært! Ungene mine forguder henne, og min elste sønn har overnattet hos henne 2 ganger. 

Så får jeg vite hun SELGER denne her "drikken" sin!!!! Mine barn maser og maser, de vil overnatte mer hos henne :( Jeg sier bare nei nei nei nei... men de vil ha forklaring! Jeg har sagt det til henne det er uaktuelt med overnatting frem til hun er ferdig som langer! Jeg føler meg så fæl :( 

Anonymous poster hash: ceb6b...fe3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke du som er den fæle her!

Skrevet

Men om hun selger den, hvordan klarer hun seg selv da??

Skrevet

Nei, jeg er jo ikke redd for henne. Hun klarer seg jo greit (uten annet narko, hun blir jo tatt prøver av i forhold til andre rusmidler). Men de hun får besøk av er jo ikke alltid så stabile, om man kan si det sånn :( 

Heg tør bare ikke... selv om hun sier de ikke kommer når hun har ungene på besøk. Jeg er så sint!!!! Kan hun ikke la vær!!!!!! Men hun er sint på meg, hun synes jeg er vanskelig! 

Skrevet

Hun får mer enn hun trenger regner jeg med....

Skrevet

Hun får mer enn hun trenger regner jeg med....

Vanligvis får man kun en nøye utregnet dose. Det hun gjør er jo faktisk ulovlig, og hele opplegget kan jo rakne om hun blir tatt....Jeg hadde nok ikke gitt meg om jeg var deg, dette er alvorlige greier:(

Skrevet

Her er du fornuftig.

Hun vet jo aldri om det en dag kommer folk på døren uten å ha avtalt på forhånd.

Også ville jeg forklart ungene dette, deres nivå.

Anonymous poster hash: 80e74...1eb

Skrevet

Her er du fornuftig.

Hun vet jo aldri om det en dag kommer folk på døren uten å ha avtalt på forhånd.

Også ville jeg forklart ungene dette, deres nivå.

Anonymous poster hash: 80e74...1eb

Hun synes jeg bare er fæl. Hun nekter å snakke med meg! Kjenner meg så såret, sint FORBANNA, hun nekter svare meg på tlf og facebook. Nummeret før jeg skriver på VEGGEN hennes (på facebook) at hun får svare meg.... 

Skrevet

Kjære deg.. kjernen i narkomani er egoisme. 

Du gjør helt rett, men du kan ikke vente at hun skal se det på en annen måte enn at du er vanskelig, for da må hun jo se noe annet enn seg selv og sine egne behov.

Du kan aldri vite hva som kommer på døren hennes i en sånn situasjon, og jeg skulle aldri lan barna mine være alene med henne i det hele tatt, og langt mindre overnatte!

Klem til deg i en sår situasjon :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er ikke du som er fæl. Om hun selger metadonen sin (regner med det er det hun får )er det og stor fare for at hun bruker andre ting for å stilne sin egen rus. Du gjør helt rett!

Skrevet

Kjære deg.. kjernen i narkomani er egoisme. 

Du gjør helt rett, men du kan ikke vente at hun skal se det på en annen måte enn at du er vanskelig, for da må hun jo se noe annet enn seg selv og sine egne behov.

Du kan aldri vite hva som kommer på døren hennes i en sånn situasjon, og jeg skulle aldri lan barna mine være alene med henne i det hele tatt, og langt mindre overnatte!

Klem til deg i en sår situasjon :-)

Ja, dette er ren og skjer egoisme! Jeg og hele familien hennes har virkelig strevd og stått på pinne for henne i mange år nå! Det eneste jeg forventer tilbake er at hun holder seg unne narkoiljøet! Og så på toppen av det hele selge :( !!! Og på toppen av det igjen blir forbanna på meg siden jeg sier hun må slutte med det - hvis ikke kan ikke ungene være hos henne alene! Drittkjærring altså!!!!!! :( Måtte bare lufte tankene litt..... 

Skrevet

Det er ditt ansvar som mor å beskytte barna dine. Når du nå vet det du vet, kan du ikke sende barna dine på overnatting. Du får forklare barna at mormor av og til har folk på besøk som ikke er hyggelige og at de derfor ikke kan overnatte hos henne. Tenk hvordan du hadde følt det hvis noen av disse utsatte dine barn for noe! Det hadde du ikke klart å leve med!

Anonymous poster hash: fa366...af5

Skrevet

Takk for støtte alle sammen :( Jeg kjenner jeg er helt satt ut av oppførselen hennes, jeg er så skuffa!!!!!! 

Skrevet

Kjære deg.

Man sender ikke barna sine til folk man ikke stoler på, til steder der de kan ende opp i en utrygg situasjon. Uansett hvem det er. Ferdig snakka.

Det er ikke du som er fæl her, dette velger din mor selv. Hun velger narkosalg og kriminalitet fremfor familien sin.

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan du selv hadde det da du vokste opp?

Anonymous poster hash: a77fa...2a6

Skrevet

Jeg syns også at du burde melde i fra at hun selger det. Det er ikke lov. 

Anonymous poster hash: 9f7fb...03e
Skrevet

Kan ikke det, da er det rett på kjøret for hennes del. Hun må ha metadonen sin! Hvis ikke havner hun rett i grøftekanten IGJEN. Hun får velge sitt liv selv, så får hun selge, men mine barn kan ikke være der alene. Nå har jeg kanskje klart å falle helt ut med henne siden jeg sa hun ikke fikk ha barna alene på besøk. Hun vil ikke svare meg! 

HI

Min barndom var helt ok... ikke topp, men ok. Mamma sat somregel i stolen sin og så på TV. Alltid ryddig og mat på bordet. Men ikke mer. 

Skrevet

Kan ikke det, da er det rett på kjøret for hennes del. Hun må ha metadonen sin! Hvis ikke havner hun rett i grøftekanten IGJEN. Hun får velge sitt liv selv, så får hun selge, men mine barn kan ikke være der alene. Nå har jeg kanskje klart å falle helt ut med henne siden jeg sa hun ikke fikk ha barna alene på besøk. Hun vil ikke svare meg! 

HI

Min barndom var helt ok... ikke topp, men ok. Mamma sat somregel i stolen sin og så på TV. Alltid ryddig og mat på bordet. Men ikke mer. 

HI her igjen. Alt var greit så lenge legen skrev ut medisinen hun trengte. Men da han ikke ville gi henne mer, da var det rett på gata!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...