Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Hvilken graviditetstest anbefaler dere, og hvor mange tester tok dere for å være helt sikre? Jeg skulle hatt mensen for tre uker siden, og den har ikke dukket opp enda. Holder det med en test, eller burde jeg ta to? Når burde jeg evt. ta den? Vente til neste menstruasjonsperiode og se om den dukker opp da? Anonymous poster hash: bd9f9...74a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Du skulle hatt mensen for 3 uker siden ???? Og ikke tatt test? Du kan ta hvilken som helst test, alle vil slå ut om du er gravid. Men jeg hadde tatt Clearblue Digital med ukeindikator. Den vil da vise hvor langt du er på vei ca Anonymous poster hash: 9fa7a...84d
Gjest gangstersquad Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Du skulle hatt mensen for 3 uker siden ???? Og ikke tatt test? Du kan ta hvilken som helst test, alle vil slå ut om du er gravid. Men jeg hadde tatt Clearblue Digital med ukeindikator. Den vil da vise hvor langt du er på vei ca Anonymous poster hash: 9fa7a...84d Leste litt om den, og det står at den bare viser hvor langt jeg er på vei opptil tre uker?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Du trenger bare 1 test. Hadde kjøpt en clearblue på apoteket. Den digitale med uke viser vel 1-2 uker, 2-3 uker og 3+ uker siden befruktning Anonymous poster hash: 261f0...5cd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Du skulle hatt mensen for 3 uker siden ???? Og ikke tatt test? Er tre uker veldig lenge??? Googla, og der sto kom det frem at det ikke var noe poeng i å ta test før det var gått minimum to uker. Anonymous poster hash: bd9f9...74a
<3 2G <3 Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Du skulle hatt mensen for 3 uker siden ???? Og ikke tatt test? Er tre uker veldig lenge??? Googla, og der sto kom det frem at det ikke var noe poeng i å ta test før det var gått minimum to uker. Anonymous poster hash: bd9f9...74a To uker etter eggløsning ja, ikke forventet mens.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Du skulle hatt mensen for 3 uker siden ???? Og ikke tatt test? Du kan ta hvilken som helst test, alle vil slå ut om du er gravid. Men jeg hadde tatt Clearblue Digital med ukeindikator. Den vil da vise hvor langt du er på vei ca Anonymous poster hash: 9fa7a...84d Hvorfor så stressa for det egentlig? Jeg tok test i dag og ringte legen, fikk ikke time før 15.mai... Anonymous poster hash: bd9f9...74a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Spander på deg en clearblue digital. Trenger bare en test. Anonymous poster hash: 7e637...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå