Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 og de skal høre hva som er til middage før de bestemmer seg. Sier så at nei, det liker de ikke så de vil heller ha brød. Ikke opplevd før så jeg ble litt satt ut men sa at vi serverte ikke brød nå, kun middag. Det er ikke snakk om avtalt besøk, en klassekompis på 8 år som bor i samme gate. Synspunkt? Anonymous poster hash: a4f86...ec2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Om han takker nei til maten du serverer får han vente på rommet eller dra hjem tenker jeg. Anonymous poster hash: 3f21f...f96
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Om han takker nei til maten du serverer får han vente på rommet eller dra hjem tenker jeg. Anonymous poster hash: 3f21f...f96 Han ventet på rommet ja- ville fortsette å leke. Er bare meg og ett barn her og jeg har et altspisende barn, så ikke vant med den problemstillingen. Anonymous poster hash: a4f86...ec2
Gjest MMJ Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Hehe, har opplevd det mange ganger selv. Om de bor i gata her må de ta det vi spiser, hvis ikke får de gå hjem. Om det er andre "langveis" fra så får de ett par skiver...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Hehe, har opplevd det mange ganger selv. Om de bor i gata her må de ta det vi spiser, hvis ikke får de gå hjem. Om det er andre "langveis" fra så får de ett par skiver... Ja, hadde dette vært avtalt besøk som bodde lenger unna hadde de fått skiver. Da hadde jeg jo også laget en middag alle likte;-) Anonymous poster hash: a4f86...ec2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Som de andre over sier, dersom det var et barn som bor langt unna og avtalt middagsbesøk, ville jeg vurdert en altenativ rett. Pleier for så vidt å spørre foreldrene om det er noe barnet absolutt ikke spiser når det besøket blir avtalt, for å unngå å sette barnet i en vanskelig situasjon. Uavtalt besøk innenfor gangavstand kan spise det som jeg har laget eller dra hjem. Leke på rommet er litt uaktuelt hos oss fordi vi spiser sent og lenge. Anonymous poster hash: d093d...d6b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Som de andre over sier, dersom det var et barn som bor langt unna og avtalt middagsbesøk, ville jeg vurdert en altenativ rett. Pleier for så vidt å spørre foreldrene om det er noe barnet absolutt ikke spiser når det besøket blir avtalt, for å unngå å sette barnet i en vanskelig situasjon. Uavtalt besøk innenfor gangavstand kan spise det som jeg har laget eller dra hjem. Leke på rommet er litt uaktuelt hos oss fordi vi spiser sent og lenge. Anonymous poster hash: d093d...d6b Han bor veldig nært, så ikke noe problem sånn sett. Han kom etter jeg var begynt med middagen også så var ikke avtalt nei. Gutten har ofte med seg venner hjem på avtalt besøk og da lager vi noe som alle liker:-) Anonymous poster hash: a4f86...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå