Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Kan arbeidsgiver pålegge ansatte å være med på seminar i utlandet? Det er da snakk om å betale en egenandel pluss alle måltider selv. Anonymous poster hash: df7a3...617
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Ingen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: df7a3...617
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Det kunne jeg gjort hvis det var meg det gjaldt Anonymous poster hash: df7a3...617
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Kan ikke pålegges hvis det er egenandel. Hilsen tillitsvalgt Anonymous poster hash: 96300...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå