Gå til innhold

Hvor raskt flyttet dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en som bor 60 mil unna. Han har barn og flytter neppe på seg. Skal jeg satse på han må jeg være den som flytter. Har jobb, leilighet og venner / familie her så det er jo mye å tenke på. Vi er voksne begge to. Han er ti år eldre.

Hvor fort flyttet dere sammen?

Anonymous poster hash: 72085...0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 5 måneder, men hvorfor tenker du på at tiden har noe å si? Alle de andre faktorene høres mye viktigere ut, og de må du nesten finne ut av selv ;)

Skrevet

1 år :) Men datet han hver dag siden vi traff hverandre, og så hverandres hyggelige og mindre hyggelige sider - føre vi flyttet sammen.

Skrevet

Det gikk nesten ett år. Flyttet fra alle venner, familie og kjente jeg også.

Skrevet

Åj.. Hmm det høres jo ganske risikofylt ut.. 

Jeg og kjæresten flyttet sammen etter 2/3mnd ca. Men, da hadde vi vært sammen hverdag uansett og vi bodde nesten sammen fra 4 date. Men, "offisielt" 2/3mnd ca. Og det er jo veldig kjapt men, som sagt vi bodde så og si sammen fra starten av. 

Skrevet

Vi ble kjærester i juni 1993. Flyttet sammen i august 1993. Forlovet oss 1 januar 1994, giftet oss juni 2004.

Still going strong.

Er det rett så er det rett.

Skjærer det seg,så skjærer det seg, uavhengig av hvor lenge man venter med å flytte på seg.

Lykke til.

Anonymous poster hash: e3261...c48
Skrevet

Ganske nøyaktig ett år, jeg flyttet også til hans hjemplass, 4 timer i bil fra min...

Anonymous poster hash: 8d655...d39
Skrevet

Akkurat 1 år etter vi ble sammen

Anonymous poster hash: 01922...68b

Gjest cd0da
Skrevet (endret)

Offisielt etter 5 uker, men han bodde vel mer eller mindre hos meg fra dag 2 :P

Nå har vi snart vært gift i 3 år og har et barn på 2 år sammen :)  5 år siden vi ble kjærester

Endret av Plysh
Skrevet

Jeg ville ikke flytte sammen med han får vi kjente hverandre veldig godt og var sikker på at det skulle være oss. Litt over 4 år ble det fra vi ble kjærester til i flyttet sammen.

Ser mange har både 2 og 5 samboere før de gifter seg. Det ville IKKE jeg ha.

Anonymous poster hash: c9053...98c
Skrevet

Samme kveld som vi møttes omtrentlig.

Men da var vi unge og barnløse, så vi hadde ingen andre å ta hensyn til.

Nå har vi bodd sammen i elleve og et halvt år :-)

Skrevet

Vi flyttet sammen etter to uker hos meg, jeg hadde barn , han hadde ikke. Vi kjøpte rekkehus sammen etter 6 mnd og nå etter 6 år har vi enebolig og ett felles barn :-)

MEN vi hadde kjent hverandre i 8 år da ;)

Anonymous poster hash: 740b4...885

Skrevet

Flyttet sammen to dager etter vi traff hverandre første gangen. :)

Anonymous poster hash: 5b54d...2c3

Skrevet

Jeg ville ikke flytte sammen med han får vi kjente hverandre veldig godt og var sikker på at det skulle være oss. Litt over 4 år ble det fra vi ble kjærester til i flyttet sammen.

Jeg har selv bare hatt min mann som samboer så jeg føler meg ikke truffet av innlegget ditt, selvom jeg kommenterer det!

Men seriøst, trengte du virkelig 4 år på å skjønne om det kom til å bli dere? Og du vet det fremdeles kan bli slutt mellom dere en gang i fremtiden, og da skal du aldri ha samboer igjen du da, siden du IKKE ville ha flere !

Skrevet

To år. Var sammen hver dag likevel, siden vi bodde i samme by.

Skrevet

Jeg har selv bare hatt min mann som samboer så jeg føler meg ikke truffet av innlegget ditt, selvom jeg kommenterer det!

Men seriøst, trengte du virkelig 4 år på å skjønne om det kom til å bli dere? Og du vet det fremdeles kan bli slutt mellom dere en gang i fremtiden, og da skal du aldri ha samboer igjen du da, siden du IKKE ville ha flere !

Nei viste med en gang at det var han jeg ville ha, men ville kjenne han veldig godt før jeg tok valget med å flytte sammen. Slik som blant annet at vi hadde likt syn på ting.

Vi er gifte, har fått de barna vi vil ha og skal ikke ha flere uansett om jeg blir skilt eller ikke.

Jeg skrev jeg ikke ville ha flere samboere før jeg ble gift. Skrev ikke om hva som skjer om jeg blir skilt, men som sagt skal jeg ikke ha flere unger enn de jeg har med han jeg er gift med.

Jeg har heller ikke skrevet noe om hva som er rett for andre, kun hva JEG ville.

Skrevet

1 år. Reis på ferie sammen først. Det gir et lite innblikk. Høres risky ut å flytte dit nå.

Anonymous poster hash: e476c...899

Skrevet

Helt ærlig? En drøy uke, tror jeg. Man må gutse litt:-) Lykke til! Det er forøvrig over 20 år siden og vi deler fremdeles avis:-)

Skrevet

Det tok faktisk 7 år før vi offisielt flyttet sammen. Men i årene før det bodde vi sammen i helgene, jeg hadde alt jeg trengte i leiligheten hans, og vi reiste på ferier sammen. Vi var begge opptatt av hvert vårt, og ville ikke bo sammen.

Anonymous poster hash: c5189...538
Skrevet

var kjærester i 2 år før vi flyttet sammen.

Skrevet

Etter ca 7 mnd. Huset han bodde i skulle rives & kontrakten min gikk ut Så da flytta vi sammen

Anonymous poster hash: d84e2...54f

Skrevet

6 mnd, og det går enda strålende 7 år senere :-)

Skrevet

2-3 mnd, men hadde aldri gjort det hvis det ikke var good grunn til det. Jeg angra litt, for jeg synes det ble veldig seriøst - veldig fort. Er så koselig med den nyforelska tiden. Har også krevd ganske mye mer når vi ikke kjente hverandre så godt, men skulle klare å samarbeide om hus og mitt barn sånn plutselig. 

Jeg hadde ikke gjort det igjen. Vi er fortsatt sammen da, og har det veldig fint når vi har det fint :) Men noen ganger føler jeg på at jeg ikke kjenner han så godt som jeg skulle ønske. 

Anonymous poster hash: bc7e0...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...