Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Jeg spør dere jenter her inne. Jeg har vært sammen med en mann i snart tre år. Jeg har to barn og han har ingen. Han er verdens snilleste mann. Han behandler barna som sine egne og de forguder han. Han er huslig, flink med ungene, flink til å hjelpe til hjemme og ja alt. Så kommer den ene tingen som gang på gang skaper konflikt og det er sexlivet. Han er så lite intr. i sex i motsetning til meg... Han er generelt dårlig på å gi komplimenter eller få meg til å føle meg attraktiv. Jeg vet jo at han elsker meg, men jeg føler meg ikke "elsket" i hverdagen. Heller ikke begjært. Jeg er kanskje over middels glad i sex til å være dame, kunne tenkt meg å hatt det hver kveld, eller hvertfall annenhver dag. Jeg ønsker så veldig at jeg hadde en mann som plutselig kunne finne på å overraske meg ved å bli med en tur i dusjen, eller i det minste prøve seg på meg en gang i blant. Det skjer så og si aldri. Hver eneste gang er det jeg som prøver meg på han, og blir avvist. Jeg føler jeg har prøvd alt. All denne avvisningen har gjort meg veldig usikker. Hva burde jeg gjøre? Jeg prøver gang på gang å ta dette opp med han på en forsiktig og ikke anklagende måte, men det ender hver gang i en liten krangel ( som igjen selvsagt fører til enda mindre sex) Jeg elsker jo denne mannen over alt på jord, men det er veldig trist å innse at han har så lite lyst på meg.... Anonymous poster hash: 8126b...16f
MrsMilla Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Auda. Kanskje prøve å presse litt mindre på, slik at det ikke blir en negativ spiral dette her? Men rimelig sikker på at du ikke skal dra slutningen at det er noe galt med parforholdet eller at han ikke liker deg etc- han har bare en annen frekvens på sitt behov enn du :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Tusen takk for svar. Ja dette er altså så vondt. Jeg tenker mye på det. Har prøvd flere ganger å ikke snakke om det eller mase på han og ikke prøve meg. Da kan det gjerne gå 6-8 dager uten at det skjer noe, og da ender det alltid med at jeg sprekker og prøver meg og da ender det ofte med sex.. Jeg savner bare så utrolig at han skal prøve seg på meg. Anonymous poster hash: 8126b...16f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg hadde blitt sprø om mannen min hadde mast om/hintet om sex hver dag. Når det blir så mye mas, blir hver minste lille berøring tolket som et hint om sex, og lysten blir da enda mindre. Kan tenke meg at han unngår å ta for mye på deg og gir lite komplemanger, for det kan jo gi deg inntrykk på at det er sex du vil ha. Jeg har selv lite sex lyst, men nå har jeg ikke hatt sex med min mann siden minsten ble laget og barnet er nå 1 år. Mannen har helse plager og går på sterke medisiner, så det ser ikke ut som om det blir noe på meg i nær fremtid heller:( Anonymous poster hash: b0816...f7d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Dere har bare vært sammen i 3 år og sliter allerede med sex. Er det kanskje heller noen andre han har lyst på? Jeg hadde ikke orket å ha en slik kjæreste om jeg allerede hadde to barn. Hadde nok funnet en annen. Anonymous poster hash: a0ee2...53d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg maser ikke om sex hver dag.. men jeg prøver meg forsiktig kanskje med 3-4 dagers mellomrom.. når vi har lagt oss. Jeg får bare prøve å "roe" meg... Jeg syns jo det er litt trist, har tatt meg mange år å bli komfortabel med egen kropp og vekt og utseende og er 100% trygg foran mannen. Sex er jo heldigvis ikke alt her i verden, og jeg syns jo forholdet vårt er fantastisk hvis du ser bort ifra det litt kjipe sexlivet ... Anonymous poster hash: 8126b...16f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg vet med meg selv at prøver han seg for ofte mister jeg mer og mer lyst. Jeg har noen down perioder når det gjelder sex og prøver han seg annenhver dag så blir down perioden lengre. Anonymous poster hash: 3d592...475
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Høres så absurd ut for meg med menn som ikke vil ha sex. her er det som regel motsatt. Anonymous poster hash: fd815...466
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Hvordan fungerer det når dere HAR sex da? Kan det tenkes at han sliter med ereksjonsproblemer eller lignende, og derfor vegrer seg for å prøve? Anonymous poster hash: 1bb9d...4a8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Her er det omvendt. Han kunne gjerne hatt hver dag, jeg kunne klart meg med en gang i mnd Jeg avviser også, og han prøver igjen. Og jeg avviser. Så jeg kan bare snakke "på vegne av mannen din" Det er ikke noe falt med deg! Jeg elsker min mann og syntes han er fantastisk på alle mulige måter. Han er akkurat den type mann jg så for meg at jeg ville ha, og han har en sexy kropp Men alikevel er ikke sex en fristende del i mitt liv Jeg er sikker på at din mann tenker på deg på samme låte som jeg tenker på min mann... Lysten er bare ikke der... Anonymous poster hash: 5a821...e8d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Det høres ut som du snakker om min mann. Annet enn at vi har 3 barn sammen. Dette har ført til at jeg ahr mistet alle følelsene mine for ham, og at jeg ikke elsker ham lenger. Føler at jeg sitter i saksa i og med at vi har barn, hus, bil, båt, og er gift.. Håper du for noen gode råd, som kanskje jeg også kan bruke! Ønsker deg masse lykke til, og så gir jeg deg en stor klem Anonymous poster hash: b40c7...5d4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Når vi først har sex er det helt fantasisk! Han er godt utstyrt og har ikke ereksjonsproblemer og kommer alltid når vi har sex. Han får meg også lett til å komme. Han sier jo også at han kun har sex med meg når han selv er kåt og ønsker det. Det forstår jeg jo godt. Sexen hadde jo blitt helt tragisk om han følte han måtte ha "pliktsex". Det vil jo ikke jeg heller at han skal ha. Jeg skulle ønske det fantes en knapp bakpå mannen hvor det stod: sexlyst på/av Takk for svar uansett! Han sier til meg at kameratene hans misunner han og at han har et luksusproblem. ( vet jo at gutter prater om sånt når de er sammen ) Anonymous poster hash: 8126b...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå